Je kind als model. Ja of nee?


#21

Hallo daar is ze weer

Nou weet ik uit ervaring dat foto’s maken van kinderen die niet willen, dat gaat gewoon niet.
Ik heb namelijk heel lang geleden gewerkt bij de fotostudio in de V&D.
Heel leuk werk, maar kinderen die niet willen, daar begin je niet aan.
En dat weten hun denk ik ook wel.

Vaak zijn ouders veel erger. Ga maar eens bij de gemiddelde fotograaf kijken.
Even foto’s maken van de kleine. Weet dat de fotograaf eerder afhaakt dan de ouders.

Groetjes Mim


#22

Hoi allemaal,

Ik vind inderdaad zoals velen dat het kind het in de eerste instantie leuk moet vinden.
Mijn ding is het ook niet.

Ben effe naar de site geweest en vind de kindjes super maar het feit dat ze met de naam genoemd worden maakt mij een beetje bang. Er zijn genoeg gevallen bekend dat er mensen op internet struinen met minder goede bedoelingen. Ik zelf zou in ieder geval nooit mijn kind’s naam erbij zetten. Ik heb een website voor een basisschool gemaakt en die willen mede om die redenen geen foto’s van kinderen plaatsen…
Niet alle mensen zijn slecht maar toch zet het je aan het denken, tenminste mij wel

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-


#23

Hoi Monique!

Ik zag opeens een bekende naam staan (Coenders). Leuk joh!
Ik heb je bericht gelezen en ben een beetje benieuwd wat je nou PRECIES bedoeld met die naam er niet bij vermelden etc.
Ik bedoel: ik ben een beetje een leek op internet-gebied (over wat wel en wat niet kan) en ik vraag me dan ook af hoe andere mensen iets met jou kind zouden kunnen doen omdat hij met zijn foto + naam op internet staat.
Ik hoop dat je mij er iets meer over kan vertellen want ik wil het erg graag weten!!!
Alvast bedankt!

Groetjes, Bianca


#24

Hoi Bianca,

ben inderdaad een tijdej niet geweest.

Kids ziek en werken aan de website voor de basisschool en pas verhuisd en man een nieuwe baan.

Maarre…
Er zijn genoeg gevallen bekend dat er mensen op internet struinen met minder goede bedoelingen . Ik zelf zou in ieder geval nooit mijn kind’s naam erbij zetten. Ik ben ook best een leek op internet gebied en ze zullen het adres niet achterhalen maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen misschien het uiterste doen om hun behoeftes te bevredigen. Ik heb een website voor een basisschool gemaakt en die willen mede om die redenen geen foto’s van kinderen plaatsen…omdat ze bang zijn dat er mensen zijn die zo’n kind misschien na school opwachten.
Niet alle mensen zijn slecht maar toch zet het je aan het denken, tenminste mij wel…

Beetje duidelijk???

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-


#25

Hoi Monique,

Een klein beetje duidelijk wel, maar nog niet helemaal (sorry!!)
Ik keek net nog even op die site en alleen de naam staat er bij, dus niet eens de woonplaats ofzo.
En ik vraag me dan af HOE ze er dan ooit achterkomen waar je kind woont etc. etc.
En ja, ik weet niet…maar hier in de buurt kan er ook wel iemand rondlopen met verkeerde bedoelingen. Je kan die overal tegenkomen.
Maar je hebt me wel aan het denken gezet.
Ik wil namelijk uiteraard niet dat Stephan op wat voor manier dan ook “gevaar” loopt!!!
Maar ik snap gewoon niet HOE het dan gevaarlijk kan zijn als alleen zijn koppie met zijn naam op internet staat…(komt misschien dom over, maar ja, het is niet anders, ik snap het gewoon niet. Missschien omdat ik te weinig van computers afweet?)

Toch erg bedankt voor je reaktie!
En mochten er mensen zijn die hier meer vanaf weten dan hoor ik het graag!

Liefs, Bianca


#26

Hoi Armanda,

Dat bedoelde ik dus
Maarre…mocht er iemand zijn die er nog meer van weet…graag!!!

Groetjes, Bieb