Ja, ze zit al helemaal alleen

Nou ff wat te vieren vandaag, mijn dochtertje is nu een dikke 5 maanden oud en sinds vandaag zit ze helemaal alleen en ik ben zooooo trots he, gister avond zei ik tegen mijn man, morgen zit ze zelf en ja hoor, ze zat vanmiddag tegen me aan boog voorover en ja ze zat helemaal alleen ze is wel een paar keer voorover of achterover gevallen (op kussens natuurlijk ) maar ze leert snel en houdt al aardig haar evenwicht…

Goed he van mijn kleine, grote meid

Zou ik hier de link van het youtube filmpje neer mogen zetten??

Liefs Mandy mama van Selina en overtuigd lactivist

Leuk!

Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

tof!!! ik wil het filmpje wel zien! Kom maar op met die link…

ik ben zo trots he, maar ja welke moeder zou dat niet zijn.
Ik moet wel zeggen dat sinds ze kan zitten ze ook ineens veranderd is, kan dat kloppen?

Hoi hoi
Wat leuk dat de kleine mub zit. Proficiat ja zeker ben je trots was ik ook toen met Nina toen ze voor de eerste keer zat. Heel veel foto’s maken en zo en het iedereen vertellen.Ze ziet nu alles uit een ander perspectief.Hoe bedoel je veranderd?
groetjes Chantal

chantal

Nou vorige week als ik al naar de wc ging, moest ze al huilen en ze kon nooit alleen zijn maar nu kan ze vaak wel even 10 minuutjes alleen zijn en het is echt sinds ze kan zitten…

Ze probeert nu al te gaan staan ook, leuk joh

wat een leuk filmpje. Knap hoor dat ze nu al kan zitten. Inderdaad kruipen is de 2e stap. Kan me voorstellen dat je supertrots bent.

Zo dat is snel ! Onze dochter zit ook nog maar net maar die is al acht maandjes.
Ik weet niet meer met hoeveel maanden het verwacht kan worden dat je kindje zelf gaat zitten maar volgens mij is jouw kindje erg vroeg. En dan ook al proberen te gaan staan hihi. Lijkt me wel grappig om te zien.
Met onze eerste dochter zaten we er echt op te wachten maar met onze tweede dochter vinden we het allemaal best en vinden we het niet zo heel erg als het wat langer duurt.

Ik denk trouwens wel dat dat kan dat je kindje veranderd. Onze dochter gaf eerst ook geen kik als we wegliepen maar nu gaat ze heel hard gillen als je haar heel even alleen laat.

Groetjes van Miranda

quote:
Zo dat is snel ! Onze dochter zit ook nog maar net maar die is al acht maandjes. Ik weet niet meer met hoeveel maanden het verwacht kan worden dat je kindje zelf gaat zitten maar volgens mij is jouw kindje erg vroeg. En dan ook al proberen te gaan staan hihi. Lijkt me wel grappig om te zien. Met onze eerste dochter zaten we er echt op te wachten maar met onze tweede dochter vinden we het allemaal best en vinden we het niet zo heel erg als het wat langer duurt.

Ik denk trouwens wel dat dat kan dat je kindje veranderd. Onze dochter gaf eerst ook geen kik als we wegliepen maar nu gaat ze heel hard gillen als je haar heel even alleen laat.

Groetjes van Miranda

Ja ik geloof dat het tussen de 7 en 8 maanden zit die “normale” leeftijd.

Het is ook een raar gezicht hoor zo’n kleintje al zien staan, stapjes zetten kan ze ook al en als ze papa ziet is ze bijna sneller dan ik haha.

Ja gek he ik merk echt grote verandering, ik merkte gister dat ik voor de spiegel in de badkamer stond en ze helemaal stil was en ik voor de eerste keer sinds maanden eventjes op mijn gemak mijn haar en make-up stond te doen zonder het te hoeven afraffelen.

leuk filmpje!! Knap hoor van die kleine meid! Thije kan prima op schoot alleen zitten, maar op de grond dan hangt hij helemaal dubbel hahaha. Komt vanzelf…

Oohja, ik kreeg het advies om hem niet te vaak neer te zetten, want dan leren ze weer niet om zelf vanauit liggen te gaan zitten. Geen idee of dit zo is hoor!

Leuk filmpje zeg
Ben beniewd naar het filmpje waarop we kunnen zien dat je kleine meid
heerlijk in de rondte loopt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

quote:
Het is ook een raar gezicht hoor zo'n kleintje al zien staan, stapjes zetten kan ze ook al
Hoe bedoel je dat dan Mandy, dat Selina al zelfstandig staat ?

Miranda

Nee ik bedoel dat ze mijn handen beetpakt en zich aan mij optrekt (ik trek haar niet omhoog ze doet dat helemaal zelf)
Dus zelfstandig staat ze nog niet maar dat gaat niet lang meer duren denk ik, in ieder geval dat ze zich snel ook aan de spijlen van de box gaat optrekken.

@ Heleen, die ga ik jullie dan als t zo ver is zeker laten zien