Inspiratie nodig voor 2e meisjesnaam!

Adriana = een grote NO (Mn vriend zn ex heet zo…)

Nou het grappige is, mijn vriend vond Amy eerst ook niks en nu vind hij het ook de mooiste naam die we tot nu toe zijn tegengekomen
Het is sowieso even wennen denk ik, maar hij was helemaal om toen we de naam als Aymee gingen schrijven En nu word het toch alsnog Amy, maar nu vind hij dat ook mooi genoeg
Het gaat ten slotte om hoe je het zegt

Wij hadden Sylvie Angelina serieus al met 19 weken!! En het is nooit veranderd

En super de super bedankt voor het meedenken allemaal Ik ga eens even rustig met vriendlief de lange lijst doorspitten

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik zou niet dezelfde voorletters gebruiken als bij Sylvie!!
Mijn vriend heeft dat met zijn vader en die maakten vroeger constant elkaars post open, dat was echt heel erg irritant!
(Verder moet je het natuurlijk lekker zelf weten).

Ik vind Any Sophia ook heel mooi.

Liefs, Anne

@Anne: Het worden sowieso niet dezelfde voorletters Ons 2e meisje gaat Amy heten zoals het er nu voorstaat

Owh, ik omschreef het verkeerd, ik bedoelde dezelfde initialen.
Alleen in een andere volgorde. Mijn vriend heet LJ en mijn schoonvader JL, en dat is dus heel irritant met post.

Liefs, Anne

Haha oooh op die manier We zullen er rekening mee houden

Ja dat is echt zo … dat je even moet wennen aan een naam.

Mijn man vond Levi echt vreselijk …
Dus ik zeg maak maar iets leuks van Evert (zo heet mijn vader) Lodewijk (zo heet mijn vaders vader) dus hij puzzelen … komt hij met Levi aanzetten … en nu helemaal gewend na bijna 1 jaar…

Je kan korte namen ook niet afkortten he… is voordeel!
Net als Rick… wordt vaak Rickie tegen gezegd…
Of Jurian = Jur
maar Levi = Levi

Amy = Amy

Hmm wat denk je van Nathan… dat wordt Naatje (gebeurt gelukkig niet vaak hoor, maar mijn ouders hebben een buurmeisje die hem dus ALTIJD zo noemt, GRRR)
Dan kun je beter een naam bedenken waarvan je zeker weet dat ie leuk af te korten is

En die voorletters… hmm tja zou kunnen dat je mis bent met de post… maar das dan volgens mij gewoon een kwestie van opletten toch?

Mijn man is BJA, broertje PAJ, ander broertje VJA
Heb ze nooit horen mopperen over mis zijn.
(nu hebben zij allemaal dezelfde doopnamen, alleen bij middelste broertje staan ze andersom, net als bij schoonvader. De andere 2 zijn naar opa genoemd)
Dat zou ik dan weer nooit doen. Ieder eigen namen hoor.

Wij hadden vroeger voor 3 man post met dezelfde voorletter en achternaam! Ik heb het nooit als lastig ervaren!

Evi vind ik trouwens ook mooi! Maar om er nou Amy Evi van te maken, zal wel teveel op mekaar lijken

Manderijn

We hebben een kanshebber voor 2e naam Maar die houd ik ECHT geheim
Hij staat in ieder geval niet in dit hele topic
En we hebben hem gevonden doordat deze naam in een aftiteling van een film kwam

Wat leuk dat je zo spontaan op een tweede naam komt!
De aftitelingen vind ik meestal niet zo interessant, maar idd toen ik zwanger van Jasper was heb ik ook ineens heel veel aftitelingen gelezen!
Ben erg benieuwd, vind in elk geval Amy al een hele mooie naam!

Gaat het goed met je zwangerschap?
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ja was heel bijzonder, ik lette niet eens echt op maar zag gewoon ineens die naam en zei het tegen mn vriend. Hij zei ook meteen dat ie m mooi vond dus dat zegt wel wat
Nou het gaat op zich goed, ik mag niet klagen. Heb eigenlijk niet veel last van kwaaltjes behalve vanaf het begin al ontzettend last van mijn darmen en heel erg buikpijn. Maar goed, als dat alles is
Ik vind het alleen wel erg zwaar. Ik heb echt al een mega dikke buik, mensen die me niet kennen denken dat ik al over de 30 week ben. Maar zo voelt het ook. Ik heb snel last van mijn rug, harde buiken en al mn spieren.
En dan Sylvie nog, die op het moment best wat aandacht vraagt en ik vind het lastig om haar dan niet op te tillen, dus doe ik best vaak eigenlijk
Al met al krijgt mijn lichaam heel wat te verduren maar ik gun mezelf ook niet genoeg rust Ik kan echt geen afwas of was laten liggen en als er gestofzogen moet worden dan stel ik het echt niet uit