Inspiratie nodig voor 2e meisjesnaam!

Hahaha Sylvie een statige naam?
Wij vonden Sylvie gewoon een mooie en bijzondere naam.
We wilden sowieso een naam die je niet heel vaak hoort, net zo met Tyson dus. Een bijzondere, mooie naam die niet veel voorkomt

Ik zou mn kind ook echt niet Deirdre of Gwenyvere gaan noemen hoor Maar ik hou wel van aparte namen die je niet zo vaak hoort. Dus vandaar dat ik die richting wel op wilde zoeken
We hebben inmiddels al 2 namen erbij, maar daar ben ik helemaal zelf zonder hulp van ook maar iets of iemand opgekomen
Zo zie je maar, de echte mooie namen komen vanzelf

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Alain, Ja leuk! Hihihh helaas is het een jongensnaam, maar die is idd cool!

@ hanna en Rainbow ik zou persoonlijk ook niet voor gwenevyure gaan en zo wel dan als roepnaam Gwen geven. Morgan heeft ook volluit Morgana. Overigens heb ik onze naam er niet bijgezet mochten we nog een tweede krijgen Gwenevyure was trouwens d zus van Koning arthur

Groetjes,

Michèle

Van Alain is toch Alana te maken? Of Alina?

Bij onze jongste in de klas zitten Alana, Alina en Elena (geen zusjes hoor!). Hoe krijgen ze het op school voor elkaar om die 3 in 1 klas te zetten?! Maar goed, blijkbaar lukt het de juffen goed om niet over hun tong te struikelen!

Groetekes, Sje

@ Sje ha ha ha ik wou net zeggen als je zie drie snel achter elkaar moet zeggen… Liesje leerde lotje lopen…

Groetjes,

Michèle

Ja zoiets!

En dan zijn het ook nog alledrie van die meiden met lang blond haar dat meestal in een staart zit. Dan hou je ze in eerste instantie helemaal niet uit elkaar!

Groetekes, Sje

ha ha ha ja daar is duidelijk over nagedacht.

Groetjes,

Michèle

En laatst zei onze jongste “Mama, ik had liever een andere naam gehad”. Toen ik vroeg hoe ze dan had willen heten zei ze “Elina!”.

TUURLIJK!!! Mafkeesje!

Dan zouden de juffen echt gek zijn geworden: Alana, Alina, Elena en Elina! Hahaha!

Groetekes, Sje

Haha komisch

Alina vonden wij ook een hele mooie naam, maar dat lijkt veeeeeeeeel te veel op Angelina
Elena vonden we ook mooi, maar uiteindelijk toch net niet mooi genoeg

Blijven Alana en Elina over om nog uit te kiezen!

Groetekes, Sje

Haha Elina sowieso niet, mijn nichtje heet Eline
En alana komt te veel in de buurt van de naam van mn vriend zn ex…
Sorry

Tja, en heel veel meer variaties op die naam zijn er niet. Haha!

Groetekes, Sje

Dat wordt dan toch nog even doorzoeken hanna

Groetjes,

Michèle

@Michele: Dat van Alain kwam niet van mij hoor
Wij hebben inmiddels al wat namen op het lijstje staan

Gewijzigd door - goudvisje20 op 09 Jun 2011 13:00:05

Ha ha ha ben ik blij dat we voor beide maar 1 naam hadden waar we het helemaal over eens waren.

Groetjes,

Michèle

Hihi, Alain was zomaar een naam die bij me op kwam. Eigenlijk vind ik die niet zo mooi! Gwen vind ik trouwens ook best leuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hihi nee Alain stond ook echt niet op ons lijstje met jongensnamen

Over de eerste naam zijn we uit
Nu moeten we nog een 2e naam… Degenen die we hadden zijn toch weer afgevallen Pfffff

Mooi dat jullie 1 naam hebben…mogen wij die weten?? Dan kunnen we misschien meedenken over de 2de?

Tuurlijk mogen wij ikkebenners dat weten … ?!