Dames (en heren)
Ik wilde jullie dit even laten zien. Ik ben hier afgelopen weekend naartoe geweest en het heeft heel veel indruk op mij gemaakt
Info dat ik met jullie wil delen
waar gaat dit precies over??
kan de site niet openen. probeerde het toen straks ook al maar dacht zal wel druk zijn,maarligt aan mn cookies weetn iet hoe ik dat anders moet doen…hoor het graag van je!
jeetje…kan me voorstellen da dat een diepe indruk heeft gemaakt!
heb net ff snel gekeken op die site…het is maar goed dat er zoiets bestaat zeg…zal vanavond nog ff rustig de site bekijken!
hoe lang ben je daar geweest dan?
en hoe was het daar?
groetjes!!
karin
@ karin. Ik woon hier (Malawi) ik kwam het tegen doordat een vriendin van me een kindje wil adopteren. Ik ben er op een Zaterdag middag met mijn kleine naartoe gegaan, heeft zoveel indruk gemaakt, en op de weg terug kon ik de kleine alleen maar knuffelen en heel hard vasthouden, ben zo blij dat ze gezond is!
Gewijzigd door - malawimamajada op 08 Jan 2010 12:42:39
Ja, wat kleding dat Jada niet meer past, ook wat dingen die mijn man had geregeld, 100 kg suiker, 100 liter fruitsap en antimug spul. Moet eerlijk zijn dat ik hier ook maar ongeveer 500 euro in de maand verdien en dat toch geen vetpot is dus kon niet veel geld geven, maar ben ook verpleegkundige dus wil vrijwilligerswerk gaan doen om zaterdag, vind het ook belangrijk voor die kleine!
tegenwoordig mag je ook echt blij zijn dat je kind gezond is!
je hoort me toch van die erge dingen waar je het kippevel van over je rug loopt!
het lijkt me dat, als je zoiets gezien hebt, dat dat je altijd bij blijft!
ik heb die site ff bekeken…is een goede organisatie!
alleen mijn engels is niet zo heeeel goed, dus moest me goed concentreren met lezen()
groetjes!
karin