ILove asje.. eindelijk mijn kind weer terug


#21

Tjonge wat een toestand met Jessin. Grapjassen dat ze toevallig een avond eerder hadden zitten filosoferen met z’n drietjes wat voor kleur gips ze zouden willen in geval van een botbreuk. Haha!

Leuk dat je zo genoten hebt met Sofie! Maar ook wel fijn voor Kim dat ze haar kroost compleet heeft.

Enne…als je echt verlegen zit om nieuwe kuikens, dan mag je die van mij ook wel lenen hoor.

Groetekes, Sje


#22

Jaaaaaaaaaaaaa alle kuikens zijn welkom.

Jessin heeft toch nog gips gekregen. Vanochtend belde de ehbo zelf om te kijken hoe de nacht was gegaan. Ze hadden overleg gehad en bij pijn mocht ie eventueel alsnog gips. De pijn viel mee na de paracetamol van gisteravond, maar ondanks dat hij vanochtend alleen nog pijn had als hij die slingband er niet omheen had, had ik toch liever gips. Daarmee is hij dan net wat mobieler denk ik. Nah dat mocht. En maar goed ook want nog geen uurtje nadat ze hadden gebeld, bleek de pijnstilling uitgewerkt en had ie er goed last van. De keuze voor gips was dus juist en na mijn werk hebben we dan ook meteen een gips gehaald tot grote vreugde van de jonge man. Helaas betekende dit wel dat ik niet op tijd op het station kon zijn om die lievie Fie af te zetten en dus is Kimmie dr maar helemaal ( 2 uur en heen en 2 uur terug ) komen halen met de auto. De dame was erg blij dr mama te zien en vica versa, dus dat is heerlijk en de rest thuis zal ongetwijfeld net zo blij zijn. Doeteloe lieve Fie!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#23

Ach wat vervelend dat-ie alsnog in het gips moest. Wel fijn dat-ie er zelf zo blij mee is. Haha! En net wat je zegt, hij is dan wel wat mobieler zonder dingen te forceren of elke keer pijn te hebben.

Hoe lang moet-ie in het gips?
En heeft-ie nou gekozen wat-ie eergisteren bij het overleg met zijn zus en Sofie al in gedachten had?

Groetekes, Sje


#24

Jep, rood it is…! Volgende week moet hij naar de orthopeed, geen idee of het dan af mag of dat het ter controle is. In principe help het gips niet voor zoals een gewone breuk. Dit zit e ht in het gewricht zelf.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#25

Maar het is maar dat door dat gips het gewricht rust krijgt en dat de breuk die er wel ergens tussenin zit, niet steeds belast wordt. Zo krijgt het net wat meer kans om te genezen.

Groetekes, Sje


#26

zo wij zijn veilig weer thuis hoor ! ze heeft het heerlijk gehd maar nu weer lekker thuis in haar eigen bedje

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#27

Was ze zo moe dat ze nu al in bed ligt?!

Groetekes, Sje


#28

nee schatje… ikke wel… pfff… eind rijden hoor op en neer 400km in totaal

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#29

Ja, jij wilde zo graag je kind terug. Ze had ook bij Asje op de trein van morgen kunnen wachten!

Groetekes, Sje


#30

Oh heden… ik denk die woont in de buurt joh… haha 400 kilometer!!
Fijn dat ze weer thuis is!
En Asje, beterschap met je vent!!

Groetjes Manderijn.


#31

mijn moeder zou haar ophalen met de trein, maar in de buurt van Asje is geen station, asje moest met jessin voor het gips
naar roermond… dan zou mijn mams 3.5 uur heen en 3.5 uur terug moeten en tig keer overstappen… daar was het vandaag toch echt ietsjes te warm voor dus, ik ben heen geknald in 2.5 uur. en terug in 2.15 minuten… tja wilde mijn lieve meisje nou wel weer in het kippenhok hebben hoor

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#32

Tja, dat zou wel een dagtaak voor je moeder geweest zijn inderdaad.

Groetekes, Sje


#33

Daar ben je moeder voor he? Dan is 400 kilometer niet het einde van de wereld

Groetjes Manderijn.


#34

400 km afleggen voor iets leuks is toch niet erg?
Komende zaterdag rijd ik waarschijnlijk zo’n 500 km op de motor.
Toertocht + bezoek aan een bierbrouwerij.
Leuke dingen dus

Sterkte met de gebroken elleboog, en veel plezier toch maar met het gips.
Nu wel kleur kiezen en namen er op

M.


#35

Alleen bezoek aan bierbrouwerij denk ik dan toch wel he?! Niet proeven als je daarna nog op de motor moet! Je hebt wel een vrouw en 2 kinderen thuis!

Groetekes, Sje


#36

Hahaha voor de bierbrouwer hoef ik maar 3 huizen verderop te toeren.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#37

Dan kun je kruipend naar huis nadat je alle bieren geproefd hebt! Da’s het betere werk! (Ware het niet dat ik geen bier lust. )

Groetekes, Sje


#38
quote:
Alleen bezoek aan bierbrouwerij denk ik dan toch wel he?! Niet proeven als je daarna nog op de motor moet! Je hebt wel een vrouw en 2 kinderen thuis!

Groetekes, Sje


Nee Sje, er zit inderdaad de mogelijkheid voor een proeferij bij,
maar ik rijd principieel zonder alcohol.
Geen drup, in de auto, en zeker op de motor.

M.


#39
quote:
Hahaha voor de bierbrouwer hoef ik maar 3 huizen verderop te toeren.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


Nou, dan kom jij toch mijn bierproeferij doen

M.


#40

Goed bezig Marsel dat je geen drup drinkt als je nog de weg op moet.

Groetekes, Sje