Snuf lijkt me erg gezellig, maar helaas mot er 3,5 voor rijden, dus dat gaat hmniet wirden.
Jullie veel plezier !!
Ikkeben meeting, Zeeland-Brabant? (Of meer?)
Wie is er weleens in het Klokuus geweest?
Mijn vriendin zei dat het eigenlijk pas leuk is voor kinderen vanaf 4 jaar…
Groetjes van Sascha en Senne
Ik ben er geweest, vorige week maandag!
Mijn kleine meid van 2 vond het geweldig!!!
Nu is zij ook wel een durfal… en klom net zo makkelijk in het gedeelte voor de grote kinderen. Het gedeelte voor 0-4 jaar was ze idd vrij snel op uitgekeken. Is alleen ballenbak en glijbaantje. Maar als de kindjes dus zelf al wat actiever zijn kunnen ze prima meeklauteren met de grotere kinderen
En verder is er een groot springkussen dat bij haar een succes was, en het buitengedeelte voor de peuters, met zandbak, fietsjes en een klauter en klimspringkussen.
Mijn profielfoto is ook daar gemaakt Grote broer reed haar rond in de kinderbakfiets
Mijn vriendin zei gisteren ook al dat het niet geschikt is voor de kleintjes. Nu is Fabienne bijna 3 maar beslist GEEN durfal.
Een ballenbak en glijbaantje > ja met mama ?! Als ze andere kindjes ziet klauteren, klautert zei nog niet mee, ze kijkt en is uiiterst voorzichtig.
Enerzijds kan het een stimulans zijn voor haar door onder de kinderen te zijn maar anderzijds zag ik ook gisteren weer dat zei echt niet van een klein glijbaantje gaat. Ik was vroeger ook niet zo … keek liever maar ik weet ook hoe vervelend dat dit kan zijn want ze wilt denk ik wel maar durft niet. Dan proberen we haar vaak te motiveren hoor
Het schijnt er ook donker te zijn ???
Hmm je hebt idd niet heel veel licht van buiten. Maar moet zeggen dat het mij niet speciaal opgevallen is dat het echt heel donker is. 't is niet somber ofzo.
Ehh… als iemand anders andere ideeën heeft om te gaan doen? Vind ik ook prima hoor!!!
Maar denk dat we toch wel in een binnenspeeltuin terechtkomen?
En bambini is ook vrij donker… MiniMundi niet, en heeft wel wat meer speelmogelijkheden voor de kleintjes. Maar is wel weer een stuk duurder voor jullie. (Wij hebben zelf een jaarkaart voor bambini en minimundi, dus voor mij maakt het niet uit)
En tja met niet zo goed durven is in alle binnenspeeltuinen wel een beetje het zelfde denk ik…
Weet niet of er in de omgeving Goes nog andere leuke dingen zijn voor kinderen…
Hier foto (die ik even van de site geplukt heb ) van klokuus, dit is het gedeelte voor de kleintjes.
Alleen zaten er de vorige keer wel veel minder ballen in.
Dit is dus het hele glijbaantje…
En dan nog een deel met alleen maar ballen en een paar bankjes om overheen te klimmen
En dan nog buiten: Hier staan ook fietsjes dus, maar da’s nog vrij lastig denk ik voor onze kleintjes… E. kon het iig niet, alleen bij N. in de bakfiets, zoals op mijn profielfoto.
Ziet er leuk uit hoor! Denk dat we het gewoon eens moeten ervaren Ik ben een poosje geleden bij de indoor speeltuin geweest in Kamperland, ook leuk maar ik denk dat het vrijwel hetzelfde is als het Klokuus. Misschien is het Klokuus wel leuker …
Ja ik denk dat al die binnenspeeltuinen wel een beetje op het zelfde neerkomen… Wat ik al zei, klokuus heeft wel wat minder aanbod voor de kleintjes, zeker als ze nog niet in het grote gedeelte durven… Maar als ze toch al vrij angstig is, zal ze in een andere speeltuin waarschijnlijk ook niet helemaal uit dr dak gaan toch?
En dan is deze juist wel weer lekker rustig.
Ja precies … wellicht stimuleert het haar weer. Ze is wel sociaal naar andere kindjes toe, vanmorgen was ze nog aan het springen in de H&M met een ander kindje Ik denk dat alle kinderen bij elkaar zich echt wel zullen vermaken, de een wat heldhaftiger dan de ander.
Zou iedereen elkaar herkennen ??