Ikkeben er een nieuw lid bij gaat krijgen?

Assie nogal enthousiast met een tweeling hihihihihihi

Liefs, Els

hahaha ik wist wel dat je ermee zou komen. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee Els je denkt toch niet dat een ooievaar voor elk kindje apart vliegt. Nee hoor onder elk vleugeltje eentje( carpoolen noem je dat dacht ik hihihi ) en dan meteen in een weg door afleveren bij twee lieve, zorgzame en hele blije pappas en mammas.

uhmmmm en had effe zo snel geen ander plaatje om dit toffe nieuws mee te vieren .

Gefeliciteerd,
geniet ervan. 3 Kindjes super. Wij gaan misschien eind volgend jaar ook voor een derde. Maar we twijfelen nog. Wist je het pas dat je al 17 weken bent? Hoe vinden je andere kindjes het?

Groetjes

Michelle

Gefeliciteerd kim met je zwangerschap geniet ervan.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Lilypie Vierde Ticker

Nee ik weet het al vanaf het begin, alleen vorig jaar is het me overkomen een miskraam en tja dan ben je nu toch echt wat voorzichtiger met vertellen en delen met de buitenwereld, maar vooral voor jezelf wil je zekerheid!! en daarbij kwam ook nog dat mijn nichtje 2 weken geleden is geboren met 26 weken en dan ben je meer daar mee bezig dan met je eigen zwangerschap aan iedereen te vertellen

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??

Gefeliciteerd hoor
Geniet maar fijn.

Groetjes Wiets

oh wat geweldig voor je!!! van harte gefeliciteerd!!!

liefs jessica, &

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!

(kwam ook even kijken en val met mijn neus in de boter)

Leuk nieuws! Geniet ervan!

p.s. ik hoop dat het goed gaat met je nichtje?

Kim gefeliciteerd!
Geniet van je zwangerschap

Groetjes Mim

Wat een geweldig nieuws.

Kim proficiat met je zwangerschap. Geniet ervan, want voor je het weet is het al 3 mei en dan kun je de kleine (misschien) al in je armen sluiten.

Ik vind nu al met Teun dat de tijd vliegt.

GENIET ER MAAR LEKKER VAN

Ook proficiat voor je man en sofie en victor

Groetjes,

Diana moeder van Daan