Ikke

Hihi, welterusten dan alvast!!!
Een “twijfelaar” nog wel
Waar hebben jullie nu voor gekozen?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Whahaha ook ikke vind het een enige foto, super zoals hij erop staat. (ondeugend lachebekkie ) Hebben jullie wel lekker geslapen vannacht in jullie nieuwe bed, pffffff wij hebben een heel groot bed hihihi moet niet aan een twijfelaar denken joh.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

wat een lieve foto heerlijk ondeugend…

en hoe sliep het bed…

ik moet ook niet aan een twijfelaar denken pfffff slaap heerlijk verweg van me hussie kan die niet mepppen ook in zijn slaap

AAAAA wat een droppie zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Meppen Bianca ??? hihihi

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

haha
nou, nu we op ons nieuwe bed sliepen besef ik pas hoe het was om op die twijfelaar te slapen, zeg!! Het was nog een boxspring met vering ook! Als Jonathan ouder was geweest had hij het een leuke trampoline gevonden.

Maar eindelijk allebei een keer de hele nacht doorgeslapen zonder wakker te worden als je partner zich weer eens omdraait! Arme Anton…die heeft wat te verduren gehad met die dikke buik van mij tijdens m’n zwangerschap!! Af en toe had hij echt het gevoel alsof hij op een bootje lag te slapen…hiehie. Toch was het ook wel erg knus!

We hebben nu zo’n teakhouten bed, beetje koloniale stijl, gewoon bij Beter Bed hoor , bedden zijn zo duur! En hij is wel mooi en ligt dus heerlijk!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan