hahaha misselijk of niet, je ziet mij echt wel de 30e don`t worry ( of juist wel ) hahahaha
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
hahaha misselijk of niet, je ziet mij echt wel de 30e don`t worry ( of juist wel ) hahahaha
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
van harte!!! echt heel tof voor jullie. ik hoop dat je je niet al te rottig gaat voelen zodat je extra kan genieten van je zwangerschap.
gefeliciteerd!!!
Hoi Maureen!
Even Off Topic hoor, maar dat plaatje wat je bij je berichtje hebt gezet is zoooooo in de stijl van Stephan’s geboortekaartje! (alleen een iets andere afbeelding).
Mag ik vragen op welke site het staat? Misschien staat Stephan’s geboortekaartje er ook wel zo leuk bij, met bewegende beertjes ofzo.
Alvast bedankt!
Groetjes, mamma van Stephan
He Bieb, als je met je rechtermuisknop op het plaatje klikt kun je bij de eigenschappen kijken.
http://home.hetnet.nl/mr_14/192/anneke.latjes/index.html/
Dit vond ik.
Oei, ben ik ff een grote bemoeial nu, ik kan het maar niet laten!
Groetjes Mim
Haha!! Hier nog zo één hoor!
Maar hartstikke bedankt voor de tip. Dom dat ik daar zelf niet ff op gekomen ben. Ik ga gauw even kijken!
Ik heb gekeken hoor!
Wat een leuke afbeeldingen allemaal!
Helaas staat het geboorte kaartje van Stephan er niet tussen (die ene leek er echt heel erg op).
Maar…wel een site om te onthouden voor als ik plaatjes nodig heb!
oh ik ben er alleen maar blij mee mimppie want ik wist even zo gauw niet hoe ik het moest uit leggen … dus bedankt.
en veel plezier met de plaajes, vind ik zelf ook altijd leuk om te doen.
en bieb dan heb je een heeeeeel leuk geboorte kaartje gehad… daar hou ik wel van.!!
Ja, het was in dezelfde stijl met dezelfde beertjes en hetzelfde getekend enzo.
Zal wel uit dezelfde serie komen denk ik.
Alleen op Stephan’s geboortekaartje was het een slapende baby.
Wel grappig, want na de geboorte bleek dat Stephan precies in dezelfde houding sliep als de baby op het kaartje