Ik vrienden verzamel op Facebook?

Hihi, onder Rainbow vind je mij ook niet op FB hoor! Maar ik heb ook weer een paar ‘nieuwe’ erbij, dus dat gaat lekker snel! Leuk hoor!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Nou, het is wel een zoekplaatje hoor op FB om iedereen te vinden!

Heb er nu wel al heel wat verzameld, maar ik weet dus niet of ik iedereen al heb…

Rainbow, ik weet eigenlijk niet of jij al in mijn lijstje staat
Als ik er nog niet bij sta en je wil, mag je me wel opzoeken…

ik snap er niks van dat facebook… ben nergens meer actief (schaam schaam) zowel niet op hyves als ikkeben dus laat facebook helemaal maar zitten

hi,

ook ik zit sinds een tijdje op facebook… en heb hyves achter me gelaten. Aantal van jullie heb ik al… zal ook eens verder zoeken. En voel je vrij ook om mij op te zoeken!

@Marmama, volgens mij heb ik je al hoor! En Domino ook geloof ik?

Ik vind het wel erg leuk om iedereen in het echt te zien en foto’s van de kindjes! Ik moet mijn kids er nog op zetten trouwens!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

@rainbow: jij ik heb je al!
verder ist inderdaad wel lastig zoeken… zeker als je van mensen de ‘echte’ namen niet kent… lekker puzzelen dus!

Inderdaad facebook is leuker als hyves. Ikben oook te vinden op facebook

grappig om al die foto’s enzo te zien…

Ook ik zit FB, en begin er steeds iets meer mee te doen .

@groentevrouw: heb je een verzoekje gestuurd

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik heb groentevrouw en domino een verzoek gestuurd. Coramora kan ik niet vinden.

Liefs Michelle

Voor het gemak mijn profielfoto maar even aangepast… Lastig bij te houden wie nu wie is… haha

quote:
Ik heb groentevrouw en domino een verzoek gestuurd. Coramora kan ik niet vinden.

Liefs Michelle

Ik heb Coramora ook een verzoekje gestuurd. Haar naam intypen in de zoekbalk, op enter drukken en dan is ze de bovenste

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik kreeg geen resultaten Mriek vandaar. Nieuwe poging wagen

Liefs Michelle

Nu wel zal gister wel wat verkeerd getypt hebben

Liefs Michelle

Groetjes,
M