Heb toch mijn oude maar weer, het scheelde nl niet echt veel, moet maar gewoon opletten
Liefs Wendy
Heb toch mijn oude maar weer, het scheelde nl niet echt veel, moet maar gewoon opletten
Liefs Wendy
die van jou is 422 hihi
dat is 22 pixels te veeeel
ohhhhhhhh
die van mij is precies 400
maar ik had een foto erbij en dat kan niet
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd
Nou, dat is toch wel fijn hoor! Dan kan ik alles weer gewoon lekker lezen. Dank je.
Groetjes, Mariëlle en Joël
Aangezien het weer veel voorkomt dat de banners/tickers breder zijn dan 400 pixels (waardoor de topics te breed worden en het lastig lezen is ) haal ik deze topic maar weer even naar boven. Als je met je rechter muisknop op je banner /ticker klikt en dan kiest voor eigenschappen, dan kun je zien hoe breed je banner/ticker is. Deze mag niet breder zijn dan 400 pixels !!! Dat pas gewoon niet helaas. En hou er rekening mee, heb je een banner/ticker van 400 pixels, maar er nog een foto voor of achter ( is vaak apart ) dan past het ook niet.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Het valt mij inderdaad ook wel op. Af en toe even aanstippen, dan gaat het vast weer beter!
Aangezien het weer voorkomt dat de banners/tickers breder zijn dan 400 pixels (waardoor de topics te breed worden en het lastig lezen is ) haal ik deze topic maar weer even naar boven. Als je met je rechter muisknop op je banner /ticker klikt en dan kiest voor eigenschappen, dan kun je zien hoe breed je banner/ticker is. Deze mag niet breder zijn dan 400 pixels !!! Dat pas gewoon niet helaas. Hou er rekening mee, heb je een banner/ticker van 400 pixels, maar er nog een foto voor of achter dan past het ook niet want dat is een apart plaatje met zijn eigen pixelbreedte die je bij je afteller op moet tellen.
Tip !!! wil je wel een foto erbij, zet deze er dan onder of boven als het anders boven de 400 pixels uitkomt. Gewoon de code van de foto tussen de img codes en een regel later die van de banner/ticker tussen img codes.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 09 Nov 2009 09:29:45