Haha zal idd dan maar de hormonen als excuse gebruiken
Groetjes,
Sandra
Ik had het ook al gemerkt ja!!
En ik al denken dat jullie mij niet meer lief vonden en gewoon eraf gegooit hebben
Haha, nee hoor!
Maarre… ik zou ook bijna hyves aan gaan maken…
Want ik kan natuurlijk niet zonder ikkeben
Liefs, Anne
Ik heb sinds kort pas hyves Anna, maar het is idd erg verslavend. Heb altijd geroepen dat ik niet aan hyves ging doen, maar het is echt heel leuk !!
Groetjes,
Sandra
Nou, ik heb ook hyves aangemaakt, maar ik snap er nog weinig van
Nu moet ik zeker iedereen even gaan zoeken.
En hoe kan ik de ikkeben-hyves vinden?
pff… af en toe voel ik me net een omaatje met dit soort dingen
Liefs, Anne
Als je mij opzoekt op m’n eigen naam (kijk even bij m’n profiel), dan ga je naar m’n pagina en kies je ervoor om me als vriend toe te voegen. Ik ontvang daar dan bericht van en kan je dan accepteren (of verwijderen, haha). En zo geldt dat voor anderen ook natuurlijk.
Ik wacht in spanning af!
Groetjes,
M
Heb je gezocht, maar je staat er nog niet in. Dat duurt 24 uur. Dus ondertussen gewoon proberen ons te zoeken, wie weet vind je me bij iemand anders in het vriendenlijstje…
Maar als het goed is kan je bij de zoekresultaten (gewoon zoeken alleen op m’n naam) de woonplaats ook zien staan bij de mensen. Dus daar zie je vanzelf iemand met mijn naam en woonplaats erbij…en dat ben ik dan.
Succes!
Groetjes,
M
Ja, dar heb ik naar gekeken ja, maar ik zie niets.
Ik zal zo is even iemand anders gaan zoeken.
Wat een succes die hyves
Liefs, Anne
Sorry Marjan, maar ik weet nog dat ik jou ook heel moeilijk kon vinden op hyves. Volgens mij heb ik je uiteindelijk gevonden via iemand anders. Je kan ook proberen mij te zoeken op hyves Anne. En je kunt dan bij mijn vrienden kijken en zo ook al een aantal mensen vinden van ikkeben.
Leuk in ieder geval dat je je ook op hyves hebt aangemeld. Ik vond het ook heel erg wennen in het begin. Maar geloof me het went echt heel snel.
Groetjes,
Sandra
Zoek maar Michèle Vermeer Den Haag daar staat er maar 1 als het goed is… Enne ik heb geloof ik iedereen van Ikke ben alleen moet ik je wel eerst accepteren en dat kan vanavond pas. Zo ie zo wil ik je hyvesvriendinnetje ook zijn hoor
Groetjes,
Michèle
Wat een superleuke foto trouwens van Seth op je hyves.
Echt schattig hoe hij de pop een flesje aan het geven is.
Groetjes,
Sandra