@ michelle, mij krijg je ook niet over mij heen, iedereen heeft het recht om te stemmen op de partij van zijn of haar keuze. Als dat bij jou de pvv is, dan is dat zo, en dat heeft iedereen te respecteren.
Ik vind het zelf gewoon echt jammer dat er zoveel mensen op de pvv hebben gestemd, zij zullen net zoals alle andere partijen, ook niet datgene waar kunnen maken , waarvoor ze staan. Daarvoor is het een democratie, en moet het via de ofiiciele gang van zaken, en hebben we dus een eerste kamer, die dan daar een stokje voor steekt, als zij het er niet mee eens zijn.
Het is duidelijk dat de mensen in nederland aangeven dat het nu goed anders moet, daar kan niemand om heen. Maar ik hoop wel dat de regering dit dan ook ziet, en daar wat mee doet. Ik hoop niet dat de pvv mee gaat regeren, zo bedoel ik dat niet, maar dat ze met deze kabinets periode proberen meer denken aan wat de burgers willen. Zelf ben ik van mening, dat de pvv daar niet het antwoord op is, en dat komt bij mij door zijn uitlatingen over allochtone mensen, en immigratie, en er 1 bevolkingsgroep er uit te halen, die het allemaal fout zou doen.
liefs woezel