Michelle, mij krijg je ook niet over je heen. Ik heb geen PVV gestemd, omdat een andere partij beter bij me paste, maar ik denk inderdaad dat er een signaal afgegeven is door het feit dat Wilders toch zoveel stemmen gekregen heeft. Dat is blijkbaar niet voor niks.
Er zijn heftige punten in zijn partijprogramma, maar verder vind ik dat-ie wel degelijk dingen zegt waar hij een goed punt heeft.
En net wat je zegt: hoe lief en attent het ook is om andere landen en andere volken te willen helpen, laat dat niet gebeuren over de rug van mensen hier die het al zo moeilijk hebben.
Ik kan nog meer bezuinigen in de zorg (bejaarden die maar 1x per week gedoucht worden vanwege geld/personeelsgebrek!!!) en nog meer geld naar ontwikkelingslanden waar het al zolang ik weet en zolang mijn ouders weten een bodemloze put is, niet met elkaar combineren.
De Christenunie wil nog meer geld in ontwikkelingshulp stoppen in de komende periode. Tuurlijk zet Nederland maar in een heel mooi daglicht bij de rest van de wereld, wij leveren hier wel in op van alles waar we hard voor gewerkt hebben! Ben ik nou suf?
Klaar ermee om geld in die landen te pompen. Er is in veel van die landen geld zat, het zit er alleen op de verkeerde plekken. Daar zit dan bijv. een dictator het lekker luxe van te hebben in zijn opzichtige mega-paleis. Het is daar niet met nog meer geld op te lossen.
Belachelijk dat wij daar nog steeds geld in pompen. Gebruik dat maar om bejaarden 2x in de week van de douchen i.p.v. 1x!
Nogmaals, ik vind Wilders op verschillende punten veel te ver gaan, maar hij is wel de enige die eerlijk zijn mond open durft te trekken over wat een flink deel van het Nederlandse volk denkt. Hij komt echt niet voor niks aan zoveel zetels. Blijkbaar wil dat deel van het Nederlandse volk een stevig signaal afgeven. Ik kan geen hekel aan die man hebben en ik schaam me niet dat ik Nederlands ben.
Er moet een andere wind gaan waaien in Den Haag om weer even wat mensen wakker te schudden die ingedut zijn. Ik laat me niet zenuwachtig maken door de heftige punten die Wilders in zijn programma heeft. Dat krijgt-ie toch niet van de grond. Maar de punten waarvan een groot deel van Nederland denkt “tja, eerlijk is eerlijk, ik durf het bijna niet te zeggen, maar daar heeft-ie toch wel gelijk in” daar mag-ie van mij mee aan het werk gaan.
Laat maar komen die nieuwe regering!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 10 Jun 2010 13:50:02