Dank je wel Malawi mamma
ik wilde ook een topic hierover beginnen, maar durfde het niet zo goed. Ik woon in Limburg en hier in deze provincie lijkt iedereen op Wilders hebben gestemd. Ik schaam me hier echt voor.
En dan te bedenken dat in Limburg heel erg weinig allochtonen wonen. En DE allachtonen die hier wonen, en waar ik mee te maken heb, zijn heel beleefd. Het heeft ook naar mijn idee niets met geloof te maken of je asociaal bent of niet. Dat is je karakter.
De personen die ik vervelend vind zijn de nederlandse jongeren tussen de 16 en 20 die stoned bij mij aan de balie komen en je niet eens aankijken maar eisen wat ze willen kopen.
En dan nog wat, vraag eens aan iemand die ‘zo verschrikkelijk bang is voor de buitenlanders’ wanneer zij DIRECT in hun leven en omgeving last hebben van een ‘buitenlander’?
Grote kans dat ze daar geen antwoord op hebben.
Bah, ze moeten eens een halve dag in Rotterdam doorbrengen, dan hollen ze snel weer terug.
In Vlaardingen waar ik heb gewoond kon je ons blokje om en dan had je de hele wereld gezien, heerlijk vond ik dat, nooit last van iemand gehad. Ja, mijn drugs gebruikende bovenbuurman, die zijn balkon in de fik heeft gestoken, en dat was een nederlander.
Nou, ik moet maar ophouden, word weer boos als ik dit aan het tikken ben.
Laat die Wilders maar in de coalitie plaatst nemen, dan valt hij snel genoeg door de mand.
ps, en dan heb ik het niet eens over de ‘kopvoddentaks’ gehad. HOE DURF JE mensen zo te beledigen. Ik heb hem hierna nooit meer willen aanhoren. Mogen we zelf nog uitmaken hoe wij ons kleden.