Bieden doe ik er nooit, ik mail of bel gelijk.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
Bieden doe ik er nooit, ik mail of bel gelijk.
Ja, maar als er zo vaak geboden wordt moet je in de tussentijd wel mee bieden…
Verder heb ik die vrouw dus al gemaild.
Nu maar afwachten…
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
Kreeg een mailtje terug dat ze morgen pas willen beslissen omdat er erg veel geboden wordt en ze ook erg veel mailtjes ontvangen over de babykamer.
Wordt dan denk ik verder kijken voor ons…
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
ja of zo pats boem 400 neer zetten en dan kijken of ze jou er tussen uitnemen
staan er niet meer with wash op???
Heel weinig, white wash is zoooo weg!
Tsja, 400 euro zou kunnen, maar weet niet of ik (we) dat kwijt willen…Er staan elke dag weer nieuwe kamers op en op zich heb je vaak voor 200 euro (250) ook al een mooie.
Maar ja, deze is we errug leuk
Ik wacht wel ff af.
Straks ook nog maar ff met Peter over hebben weer (slaapt nu)
Hoop het voor je Bianca! En anders vind je vast wel een andere die net zo mooi is!
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
Vast wel
Er komen elke dag weer aardig wat nieuwe advertenties bij van babykamers.
En degene die we dus op het oog hadden (die white wash) zit inmiddels geloof ik al op de 400 euro.
Geen zin om nog hoger te bieden eigenlijk.
Blijf gewoon rondkijken en zie vast snel een andere leuke!
pfffffffffffffffff soms bieden ze als gekken omdat ze het willen(bedoel ik jou niet hoor bieb hiihi)
maar als je dan denk nu zitten ze wel aan de prijs die je wilt hebben haken ze vaak af omdat ze hoog zijn gegaan en achteraf inzien van ja wel veel he,dat heb ik er nu niet voor over,dus wie weet vang je wel een mail van de week dat de andere af gehaakt zijn
duim gewoon heel hard nog mee voor je
Wij wilde graag ook een white wash kamertje voor sanne. Maar het is idd een erg kostbaar grapje. Dus hebben we het zelf maar white wash gemaakt met een leuk resultaat. Ipv de kamer die we als voorbeeld gebruikte (€ 950,00 nieuw) hebben we er nu € 250,00 voor betaald incl. de verf etc. . Is dat misschien niet een idee.
Liefs Kristel
We hebben een mooie witte babykamer gevonden voor 200 euro
Op Marktplaats weer.
We waren er snel bij dit keer
Hier ff een foto van een deel van de meubels.
De stickers gaan er wel af trouwens
Gewijzigd door - Bieb op 13 Jul 2005 12:16:08
Dat ziet er leuk uit!!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Ja, op de grotere foto’s die wij inmiddels hebben gekregen ziet de kamer er nog wat mooier uit
Ben dr echt heel blij mee hoor
'T is gewoon strak, en wit…en als het goed is nog helemaal onbeschadigd ook
Gewijzigd door - Bieb op 13 Jul 2005 13:47:24
Mooi hoor en niet te duur zo te zien. Wanneer krijg je hem ? Willen we wel een foto van hoor hihihi.
We gaan hem dinsdag ophalen. Die mensen moeten hem kwijt namelijk.
Wel erg hectisch allemaal, want peter heeft vanaf vrijdag elke nacht dienst…
En maandag moeten we Vivien al ophalen en dan aansluitend de verjaardag van de kids.
Beetje rommelig dus allemaal.
Maar ja, is niet anders.
Nu heel gauw onze witte commode/bureau kwijt raken via Marktplaats, dan hebben we tenmiste een béétje ruimte in de kamer.
mooie kamer zeg en goeie prijs! Wel lekker dat je Kaya’s kamertje al op tijd hebt!
Moeten jullie verder nog veel doen voor de babykamer?
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
quote:
mooie kamer zeg en goeie prijs! Wel lekker dat je Kaya's kamertje al op tijd hebt!Moeten jullie verder nog veel doen voor de babykamer?
Ja, op zich een super goeie prijs
Alleen moeten we dus een busje huren en we hebben uitgerekend dat we dan rond de 100,- euro extra kwijt zijn. Dat vind ik dan eerlijk gezegd wel weer jammer
Moeten we nog veel doen?
Ehm…er staat nu een grote witte commode in het kamertje (wat tevens als bureau kan)
Die heb ik gratis op Marktplaats gezet. Ik hoop hem uiterlijk zondag kwijt te zijn.
Peter heeft beneden al de nieuwe computerkast (meubel) in elkaar gezet. Dus daar kan de pc morgen in.
Die pc staat nu dus nog op dat witte bureau
Verder moet er ff een nieuw stuk vloerbedekking in.
Maar voor die tijd moet ik eerst 2 kasten weg hebben die nu mijn kledingkasten zijn.
Dat is wel ff wat werk.
Maar goed, als het bureau/commode maar weg is.
Dan kunnen de meubels er in ieder geval even opgeslagen worden.
Gewijzigd door - Bieb op 13 Jul 2005 19:29:52
Ziet er leuk uit Bieb
Het kamertje
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word