Heerlijk mini-boy, en wankel is normaal in het begin en is bij Dylano nog wel eens.
Liefs Michelle
Wat super dat hij blijft lopen. Dat wankele lopen is normaal in het begin, dat wordt vanzelf beter.
Groetjes,
Sandra
Haha, ja… dat wankele vind ik juist wel schattig
Bij Seth gaat het steeds beter.
Hij had ook eerst zijn handen in de lucht, om beter evenwicht tehouden, maar dat heeft hij nu niet meer.
Heeft JUrian dat ooK?
Liefs, Anne
heee wat super zeg, kan me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent!!
SUPER!!!
liefs,
Rinske
Ja handjes in de lucht of omhoog … en hup daar stapt hij rond … Soms tets hij nog even lekker op zijn kontje maar de pamper verzacht de val …
Wat ik me afvraag he… hoe gaan jullie kindjes vanaf de grond staan? Beetje kromme vraag. Maar Jurian trekt zich overal aan op … tafel/stoel/kast/box etc.
Dylano gaat gewoon zelf staan, als hij op zijn kontje valt, staat hij er op. Ook dat komt vanzelf.
Liefs Michelle
Nick trekt zich op aan alles. Maar soms zijn er momenten dat hij ineens zomaar opstaat. Volgens mij heeft ie het dan eerst niet eens in de gaten, blijft ie staan en krijgt het dan door een gaat lachen… Lief kereltje.
Groetjes Bianca
Nou ja zeg… meneer gaat vandaag vanaf de grond met de billen omhoog/ handjes los opeens gewoon staan en glundert daarbij … Alles gaat opeens vanzelf … SUPER!