Pfff, waar zal ik beginnen, heb net mijn vriendin aan de telefoon gehad, en gisteravond Madelon nog.
Hij is in ieder geval gedwongen opgenomen op een gesloten afdeling, en hij is indd vrijwillig vertrokken.
Hij schijnt in de nacht van maandag op dinsdag aan het uitbroeden te zijn geweest hoe hij er een eind aan kon maken en waar. er zit heel veel woede en verdriet in hem vanwege zijn oudste dochter die wil niet meer met hun te maken hebben onder invloed van der vriend en zijn ouders (lees heel onzeker meisje en heel beinvloedbaar)
Mijn vriendin kon der verhaal wel kwijt je kent dat wel vrouwen onder elkaar maar hij is zo’n gigantische binnenvetter en heeft ook de dood van zijn moeder nog niet verwerkt heeft hij geen afscheid van kunnen nemen wegen hartstilstand.
Hij had dus uitgedoktert waar hij zijn auto zou zetten, zodat ze die niet zouden kunnen zien, en had een mes en spanbanden meegenomen om zich of op te hangen of zijn polsen door te snijden. hij was bezig met zijn polsen door te snijden toen iets (van boven? zegt hijzelf) hem tegenhield.
Hij is toen in de buurt van de zuto rond gaan dwalen.
De politie was op patrouille en zagen een klein stukje oranje midden in de natuur en ze wisten dat de bedrijfswagen wit met oranje was. Die zijn gaan kijken en dat was dus indd de auto, maar hij was er niet.
Toen is een deel politie met honden gaan zoeken en een ander deel heeft de reservesleutels bij zijn baas opgehaald om in de auto te kunnen kijken.
De politie met honden heeft hem uiteindelijk gevonden hij zat onder een dekentje en was heel erg in de war.
Die hebben hem thuisgebracht en de hp gebeld. Toen hijthuiskwam had hij geen schoenen meer aan, en ging in de foetus houding op de bank liggen met zijn handen oor zijn gezicht.
Hij zei helemaal niets. Alleen dat het niet gelukt was, hij wou niet gevonden worden, en de naam van zijn oudste dochter, en dan kermde hij helemaal zei Madelon, net of je een dolk recht in zijn hart stak.
Die hebben ze uiteindelijk gebeld om te vragen ofze kwam omdat hij dat maar bleef zeggen, maar die kwam niet.
Verder was hij heel rustig, de hp heeft de ggz gebeld en die waren er om half 11 en die hebben alle papieren in orde gemaakt en toen hebben ze hem om half 12 zelf weggebracht.
Toen ze vannacht weggingen was hij weer een stuk beter aanspreekbaar maar werd ook weer gelijk gesloten en kreeg door wat hij de andere had aangedaan,
Word zware klus denk ik.
Maar de opluchting overheerst nu, maar ben er nog steeds ondersteboven van.
Liefs Michelle