@Michèle, klinkt goed. Ben benieuwd naar jullie trouwfoto’s
Groetjes,
M
Geen idee wat ik van de link moet kopieren, want ik zie de hele link in het blauw en blijf maar bij de hilfinger sokken uitkomen
In ieder geval fijn dat je zoveel korting hebt gekregen. Haha Tim heeft van mij nog nooit zo’n dure broek gekregen. Ook dus niet voro 32,50. Erg he maar dat vind ik dan weer zonde van het geld.
Groetjes,
Sandra
@Sandra, alles achter elkaar in je browserbalk kopiëren. Lukt het dan ook niet? Ik vind het ook veel geld hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar zonde? Nee. Hij doet er onwijs lang mee en kwalitatief is het echt goed spul.
Groetjes,
M
Nee, ik heb alles achter elkaar geplakt en dan nog lukt het niet.
Ik ben daar misschien een muts in hoor. Dan denk ik wat een hoop geld, een broekje van de H&M of C&A blijft ook goed. Tenminste tot nu toe heb ik nog geen kleding weg hoeven gooien. Alleen maar naar zolder omdat het niet meer paste. Maar wie weet doe ik het nu ook makkelijker hoor. Want ze groeien nu natuurlijk niet meer zo hard als in het begin.
Groetjes,
Sandra
Dat laatste gaat hier dus ook op, Sandra. Toen Erik kleiner was, kocht ik echt géén duurdere kleding. Merkkleding, bedoel ik. Ze groeien dan zo snel, zonde. Maar nu sluipt het er steeds vaker in. Vind het vaak aparter dan wat je in de winkel ziet en ik vind de hema (wat ik toen hij kleiner was helemaal gaaf vond) voor een oudere jongen steeds minder stoer worden. En ik heb natuurlijk wel een stoer binkie Ik moet zeggen: kleding van de V&D vind ik na een paar keer wassen echt niet mooi meer en bij kleertjes van C&A heb ik dit ook vaak. Terwijl de hema of iets duurdere kleding na wassen gewoon mooi blijft.
Groetjes,
M
Ja, daar heb je gelijjk in. Hema koop ik ook alweer een tijdje niks meer. Idd toen Tim nog klein was. En dan bedoel ik echt voor zijn 1e jaar. Daarna nog maar heel af en toe. Koop nu het meeste bij H&M en C&A. Hihi idd zijn de wat stoerdere kleertjes toch het leukste voor een jongen. Ach wie weet dat wij hier binnenkort ook nog wel voor de merkbroeken gaan. Voorlopg zit hij van broekmaat alweer een tijdje in 98. Boven wel alweer even 104.
En ik wordt wel erg nieuwsgierig naar de broek, dus probeer thuis nog wel even of het lukt (ben nu op mijn werk!)
Groetjes,
Sandra
quote:
Vrouwen zijn toch wat meer werk met een bruiloft hè![]()
Groetjes,
M<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb4f.lilypie.com/dHZWp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fourth Birthday tickers” /></a>
Ha ha ha dat weet ik en mijn ma ook, die werd laatst zwetend wakker omdat ze gedroomd had dat ik mijn bruiloft 2 maanden vervroegd had.
Groetjes,
Michèle
@Michèle, dat is voor je moeder zeker een nachtmerrie geweest, haha. Stoer hoor en heel tof, dat zij jouw jurk maakt.
Groetjes,
M
Drie weken voor de datum maakt ze ook morgan der jurk, kan ze er in iedergeval niet uitgroeien
Groetjes,
Michèle
Leuke broek!! Persoonlijk houd ik dus meer van de donkere kleuren, qua spijkerbroeken. en dan echt heel donker blauw met dat het iets lichter is op de boven benen? dat vind ik echt zulke mooi e broeken!! Zag er vrijdag voor bo 1 bij de Tuunte, oh wat was die mooi!! 35 euro, heb echt getwijfeld, maar niet gedaan, want ik vind dat echt te duur voor ene broek voor Bo. Hij heeft meestal broeken van de hema, die van 10 euro, en een paar van 19 euro bij de hema, die wat stoerder (lees netter) zijn. Komt ook omdat Bo overal er zo uit is he, dus ben niet gewend om lang met een broek te doen, waardoor het voor mij zonde wordt om dat er voor uit geven. Daar in tegen koop ik wel meer broeken, dus durf ook te wedden dat Bo meer broeken heeft dan menig ander kindje van zij nleeftijd. Voornamelijk ook omdat ik de was niet elke dag doe, en ik wil dat Bo elke dag een schone broek en truitje aankrijgt. Dus Bo heeft minstens 7 broeken, voor iedere dag 1, en dan ook nog een paar extra omdat hij ook nog wel eens een broek vies maakt door drinken te morsen ofzo, en soms dus zo 2 broeken op 1 dag verbruikt.
en ik vind kleding gewoon leuk om te kopen, en dan heb ik liever veel voor weinig , dan weinig voor veel
Ach ja, ieder zijn ding!! Kreeg wel een compliment van de leidster op zijn kdv, dat ze vind dat ik bo altijd zo leuk aankleed, dat hij altijd zulke leuke kleren aan heeft , moet zeggen dat ik ook wel heel internet afstruin naar leuke koopjes, en dus niet zomaar gelijk alles in 1 keer haal, soms koop ik ook in het voorten, dan zie ik een leuke blouse hangen die 1 maat te groot is, maar nu in de anabieding is. Zoals van de week, een super gave blouse, met 70 % korting!!! aalleen dus wel een maat te groot, nou ja, dan krijgt hij hem over een paar maand wel aan, daarvoor laat ik het niet liggen in de winkel, is de korting te groot voor!! en ik heb een super stoere donkere spijkerjas voor Bo gekocht, met 50% korting!! was nu dus 23 euro, valt hem nog net iets te groot, maar tegen de herfst aan, past hij er denk ik wel in, en dan kun je ze niet meer kopen. Dus heb die ook maar mee gebracht naar huis
liefs woezel
@Bakmama: zucht, daar ging het mij helemaal niet over maargoed.
@Mriek: Rico had laatst een broekje van it’s me. helaas zijn de knietjes helemaal versleten en ik vond hem ZOOO stoer! ik heb dus zitten zoeken naar een soortgelijk broekje, maar vind alleen maar dat model bij ter stal…nadeel: de kleur bevalt me niet die andere van it’s me was zoo supergaaf! het stond hem onwijs mooi! Rico heeft vandaag een blouse aan, die staat hem ook echt heel leuk op een spijkerbroekje. Oma kwam ermee aanzetten en ik zelf zou het nooit gekocht hebben maar nu heb ik daar spijt van, want het is toch een knap ventje zo in een blouse
@Bakmama, ik heb je raad zeker opgevolgd Klopt, die lichte jeans. Ik zal nog eens kijken op de site van Hilfiger!
@Woezel, dus jij maakt jezelf (en Bo) dus ook regelmatig blij. Haha! Leuk dat ze op het kdv zeiden dat hij er leuk uitziet, altijd leuk om te horen, toch?
Groetjes,
M
@Mriek, hahahahaha echt wel, en bo begint nu al een stem te hebben mbt wat hij mooi vind of niet!! ik vraag wel eens ind e winkel of hij iets mooi vind, en dan zegt hij heel duidelijk ja of nee, en elke keer bij dezelfde type kleding zegt hij nee of ja!! echt zo grappig!! En hij zegt nu ook wel eens (heeft hij van papa, die zegtd at namelijk wel vaker) nee is te duur!!! hahahahahahahaha, hij heeft geen flauw idee wat hij zegt, maar goed! hahahahaha
complimentjes krijgen is altijd leuk, en ik heb gewoon een zwak voor kleding, zucht…
liefs woezel
Hier ook een die zelf kiest. Zo heeft ze vrijdag zelf der nieuwe schoenen uitgekozen. Kleren hebben wij uitgekozen want ze kwam zelf met een afzichtelijke jurk aan lopen en 's morgens is ze ook heel duidelijk wat ze aan wil. Ze geeft of alleen aan jurk of rok of ze is heel gedetaileerd met wat ze aan wil, prinsessen kleren of hello kitty.
Groetjes,
Michèle
Leuk, dat Bo en Morgan daar zelf ook zo mee bezig zijn. Da’s met Erik (nog) niet het geval.
Groetjes,
M
ha ha ha bo en morgan kunnen samen gaan shoppen en ze nemen erik wel mee
Groetjes,
Michèle