Ik een ballonnenboog voor bruiloft wil maken


#21

Ik voel een kort lontje…

Groetjes Manderijn.


#22

Oké, ik zal uitleggen waarom ik reclame aan voel komen.

Dit is een kinderforum dus je gaat er vanuit dat nieuwe leden hier terechtkomen omdat ze ervaringen willen delen betreffende kinderen, het ouderschap etc.

Als dan een nieuw lid een topic van 1,5 jaar geleden opduikt ergens helemaal onderuit het forum, waarin gevraagd wordt hoe je aan zo’n ballonnenboog kunt komen, dan heb ik persoonlijk de indruk dat dat iemand is die op internet op zoek is gegaan naar mogelijkheden om de verkoop van ballonnenbogen te promoten.

Je verwacht dat een nieuw lid eerder terechtkomt in jongere topics en in topics over kinderen.

Maar nogmaals, dat is een persoonlijk gevoel en dat gevoel komt ook voort uit jarenlang op dit forum wonen en jarenlang in de redactie van een ander forum zitten waarin nogal wat verkapte reclame gemaakt wordt. Op een gegeven moment heb je voelsprieten voor reclame die eraan zit te komen in een topic. Vrijwel altijd hebben die voelsprieten gelijk.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 09 Dec 2012 18:00:43


#23

Zo zie je hoe negatief mensen kunnen beoordelen.
Ik ben moeder van 2 kinderen (5-4 jaar), en dat is precies de reden waarom ik me op deze forum had aangemeld.
Naast de topic opvoeding etc, wou ik mijn ervaring/ ideeën / creativiteit met andere ouders delen hoe je voor weinig geld zelf kan versieren en een Top feest van kan maken.
Deze ideeën wou ik meedelen aan ouders met kinderen met weinig budget!

Op mijn vraag is het feest al geweest (in dit geval trouwfeest)
krijgt ik een heleboel negatieve commentaar.
Zogenaamd voelsprieten voor verkapte reclame.

Nou was gezellig hierop

Ik ga hier verder niet op in


#24

“Hebben jullie verder nog andere ideeën om de straat/huis te versieren?”

Sje ik heb trouwens op deze vraag gereageerd!


#25

Was mijn topic…en ja bruiloft al geweest. Ideetjes altijd leuk…