Omdat de kindjes uit logeren zijn, gingen wij eens lekker winkelen. Alsof ik dat nooit doe, haha, maar deze keer was het met z’n tweetjes. Ik wilde nieuwe kleding, ook voor Max en Eva.
Kom ik in een kinderkledingwinkel, daar verkochten ze de merken Doerak, Molo en Moodstreet. Best dure merken. Ik vraag aan die eigenaar: ‘Verkoop je geen Babyface meer vanaf maat 92, dat verkocht je eerst wel?’ Zegt 'ie: ‘Nee, dat liep helemaal niet. Vanaf die maat heb je veel leukere merken, veel stoerder. Babyface is echt voor kleine kindjes leuk, maar ik heb het er uitgegooid!’ Volgens hem kochten de moeders liever stoerdere merkjes, meer meisjes-achtig al. Ok.
Kom ik in een andere winkel, met Noppies. Natuurlijk kwijlde ik bij de nieuwe collectie. Die liep tot 86. Dus ik: ‘Gaat het maar tot 86?’ ‘Ja mevrouw, Noppies is echt voor kleine kindjes hoor. Dat verkoopt niet meer voor peuters. Er zijn dan andere merken, zoals Bomba en Mim-pi!’ Ok…
Ik kon wel terecht in de Lief-winkel, waar ik voor mijn Eef een mooi spijkersalopetje kocht. Maar blijkbaar heb ik dan toch een kinderachtige smaak wat kleding betreft (hahahahaha), want ik vind Babyface en Noppies superleuk staan bij Eva. Ok, die is klein en oogt niet heel erg peuterachtig soms (al wordt ze wel steeds stoerder), maar ik vind die echte meidenkleding nog niet leuk staan bij haar. Dan is het net een aangeklede etalagepop. Bij haar staan die kindermerkjes nog leuk, dus ik ga die maar on-line kopen dan! Bomba, Moodstreet, Mim-pi en Carbone zijn inderdaad te gek (ik werd gek toen ik de gypsy-look van Carbone zag), maar 80,- voor één rokje…dat gaat zelfs mij toch te ver!
Wat dragen jullie peutertjes zoal??
BY THE WAY: Ik kocht NIKS. Ik kon niet slagen. Ik had een mooie rok gezien, maar kon hem niet combineren omdat mijn vriend het bijbehorende vestje een vieze kleur vond die me flets maakte (beetje bruinig, zat ook in de felle rok). Terwijl ik er een AZUUR hemdje onder had, nou ja zeg…hoe fel wil je het hebben? Haha. Ik: jij vindt ook nóóit iets leuk! Ik wurmde me uit de rok, gaf alles terug aan de verkoopster (die me minstens 15 hemdjes e.d. had gegeven om te passen, ze keek lekker blij - NOT) en beende de winkel uit. Verder was het gezellig hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama