Ik blijkbaar een kinderachtige smaak heb?

Omdat de kindjes uit logeren zijn, gingen wij eens lekker winkelen. Alsof ik dat nooit doe, haha, maar deze keer was het met z’n tweetjes. Ik wilde nieuwe kleding, ook voor Max en Eva.

Kom ik in een kinderkledingwinkel, daar verkochten ze de merken Doerak, Molo en Moodstreet. Best dure merken. Ik vraag aan die eigenaar: ‘Verkoop je geen Babyface meer vanaf maat 92, dat verkocht je eerst wel?’ Zegt 'ie: ‘Nee, dat liep helemaal niet. Vanaf die maat heb je veel leukere merken, veel stoerder. Babyface is echt voor kleine kindjes leuk, maar ik heb het er uitgegooid!’ Volgens hem kochten de moeders liever stoerdere merkjes, meer meisjes-achtig al. Ok.

Kom ik in een andere winkel, met Noppies. Natuurlijk kwijlde ik bij de nieuwe collectie. Die liep tot 86. Dus ik: ‘Gaat het maar tot 86?’ ‘Ja mevrouw, Noppies is echt voor kleine kindjes hoor. Dat verkoopt niet meer voor peuters. Er zijn dan andere merken, zoals Bomba en Mim-pi!’ Ok…

Ik kon wel terecht in de Lief-winkel, waar ik voor mijn Eef een mooi spijkersalopetje kocht. Maar blijkbaar heb ik dan toch een kinderachtige smaak wat kleding betreft (hahahahaha), want ik vind Babyface en Noppies superleuk staan bij Eva. Ok, die is klein en oogt niet heel erg peuterachtig soms (al wordt ze wel steeds stoerder), maar ik vind die echte meidenkleding nog niet leuk staan bij haar. Dan is het net een aangeklede etalagepop. Bij haar staan die kindermerkjes nog leuk, dus ik ga die maar on-line kopen dan! Bomba, Moodstreet, Mim-pi en Carbone zijn inderdaad te gek (ik werd gek toen ik de gypsy-look van Carbone zag), maar 80,- voor één rokje…dat gaat zelfs mij toch te ver!

Wat dragen jullie peutertjes zoal??

BY THE WAY: Ik kocht NIKS. Ik kon niet slagen. Ik had een mooie rok gezien, maar kon hem niet combineren omdat mijn vriend het bijbehorende vestje een vieze kleur vond die me flets maakte (beetje bruinig, zat ook in de felle rok). Terwijl ik er een AZUUR hemdje onder had, nou ja zeg…hoe fel wil je het hebben? Haha. Ik: jij vindt ook nóóit iets leuk! Ik wurmde me uit de rok, gaf alles terug aan de verkoopster (die me minstens 15 hemdjes e.d. had gegeven om te passen, ze keek lekker blij - NOT) en beende de winkel uit. Verder was het gezellig hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat heerlijk dat jullie er samen op uit zijn geweest! Dus Max is ook uit logeren gegaaan? Fijn! Hebben jullie lekker geslapen?

Ach joh, dan heb je maar een kinderachtige smaak. Wij houden nog ne zo veel van je hoor Hopelijk kan je via internet een beetje slagen. Jammer dat je voor jezelf niet kon slagen. Een relatiecrisis () tijdens het winkelen is mij vreemd, want manlief vindt de meeste dingen gewoon mooi onder het mom van: “Dan staan we het snelst weer buiten.” Het positieve eraan: jouw kerel heeft je gewoon in alle rust 15 hemdjes laten passen en is al die tijd bij je gebleven om daarna z’n eerlijke mening te geven. Hihi, dat zou die van mij niet kunnen

Erik draagt trouwens vooral kleertjes van Zara (vind ik voor kinderen leuk, voor mezelf helemaal niets), hema en prenatal. Hij heeft enkele duurdere merkdingen (een spijkerbroekje van Retour en een jasje en een trui van Eager Beaver), maar dat vind ik vooral altijd heel duur terwijl de goedkopere winkels ook minstens zo leuk zijn. Eén rokje voor 80 euro? Nee, zou ik ook niet doen dus.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Seth heeft ook 1 broekje van Noppies, die vind ik echt heel erg fijn!
Ook heeft hij een broekje van name it, omdat hij toen hij nieuwe broeken nodig had, gewoon geen enkele broek paste, alleen deze 2.

Verder kopen wij altijd bij de prenatal, zara, h&m, hema, c&a, v&d, gewoon kijken wat ik leuk vind eigenlijk.

Ik weet nog wel dat voor deze winter Seth naar maat 92 ging, en dat ik alle kleding in die maat veel te stoer voor zo’n klein mannetje. (Je gaat dan over van baby, naar grotere kleding)

wel zag ik toevallig dat ze bij de prenatal een nieuwe lijn spijkerbroekjes hadden, voor jongens en meiden. Voor jongens waren ze erg stoer heb ik gezien, dus misschien zijn die voor meiden ook leuk?!

Liefs, Anne

Ik ben het met je eens. Ik vind de kleding van die merken ook niet zo leuk, al te volwassen. Ik koop nog wel eens bij de Zeeman, al hebben ze daar vanaf maat 92 ook niet zo heel veel meer vind ik. Verder idd de C&A, Hema en H&M en Terstal.

Groetjes Natasja

hmmm die merken zeggen me allemaal niet zo veel, heb ik het geld ook niet voor, maar het was mij ook al opgevallen dat de kleertjes vanaf maat 92 allemaal een stuk minder leuk zijn… Mindwer vrolijke kleuren, geen echte kindermotiefjes, het moet allemaal maar stoer zijn… Jammer, want ik vind een knalgroene triusnelle motor er op, om maar eens een voorbeeld te noemen.

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

hmm ben ik denk ik een van de weinige die blij is dat ze uit dat babyspul is en de stoerdere kleertjes aan kan. Kan niet wachten tot ze cool cat past. Hier draagt ze dan ook rustig een zwarte maillot met een camouflage rokje met een zwart shirtje. Of een grijze skinny jeans met een wit shirt en een gilet met luipaardprint en dan ook aaibaar. En gewoon C&A, hema, zeeman, wibra en H&M. Hier geen merken verder want ik heb 1 weinig tit geen van die winkels in de buurt en ik vind het het niet waard. Ze groeit er te hard voor. Ze heeft overigens wel aardig wat Dora kleren. Truien, rokje, ondergoed en sokken. Ze is daar nog steeds helemaal blij mee. Maar Morgna heeft in tegenstelling tot eef helemaal geen peutergezichtje laat staan peutermaat meer (en dat vind in af en toe wel heel erg jammer). Mijn vriendin was hier gisteren en die hadden we al even niet meer gezien. En die is zelf kinderleidster (ze is morgan der oude leidster) maar die zei ook dat haar spraak nu gelijk ligt aan een 3.5 jarige. E ie hoort dat de hele dag om der heen dus die kan goed vergelijken. Aan de ene kant was ik trots aan de andere kant dacht ik waar ik mijn kleine meisje gebleven.

Groetjes,

Michèle

Dit is Morgan nu:

Die loopt niet meer in roesjes en zo. Hier is het Hello Kitty en Dora en veel skinny jeans en jeans jurkjes. Moet ook heel eerlijk zeggen het staat haar ook niet leuk meer die 'baby’dingen. Enne welke film zit je te kijken???

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 30 Jan 2011 17:28:39

Ik koop geen merk kleding voor Aaron…hij hefet een PUMA trainingspak en wel merk schoenen maar geen merk kleding.
Koop altijd bij H&M- C&A- V&D-Prenatal.
Ik vind het net weer erg leuk als Aaron in stoere kleertjes rondloopt.
Maar een winterjas mag van mij were niet te stoer zijn, geen leger kleur/print ofzo.

En ik koop vaak in de uitverkoop…koop ik 3 dingen voor 1 prijs (door het jaar heen.)

Gr, Danielle

Mij zie je bij de hema of de wehkamp… verder winkel ik bij bakmama

Nee echt ik heb zoveel toffe kleren van bakmama dat ik daar reuze blij mee ben en mijn kindjes die lekker laat dragen. Momenteel loopt Jurian in een broek van de Hema maar die vallen soms ook wel erg groot … Jurian heeft geen billen … en dunne beentjes terwijk buik (dankzij last van darmen) weer heel bol is… Lastig hoor. De broeken van name-it (tip van bakmama) zitten bij Jurian als gegoten alleen de lengte valt wel tegen…

Vind het super lief bakmama… !! Wat zijn dat nog veel nachtjes

Ik ben ook juist blij dat Lisa een beetje uit de kleinere kleertjes is. Broekmaat heeft ze nog 86, maar truitjes en jurkjes 92… Ik vind de jurkjes van Rare Editions heel erg mooi en van Sugarloaf… Meestal erg duur, maar ik heb een webshopje gevonden waar ze echt heel goed betaalbaar zijn!!! Ook slaag ik altijd heel erg goed bij H&M en C&A…

Dit komt bij H&M vandaan:

Deze krijgt Lisa van opa en oma voor haar verjaardag:

En deze heb ik pas gekocht voor Lisa:

En deze vorig jaar voor Nikki:

@ yavahn Die bovenste is leuk zeg. Lekker vlot en toch voor een klein meisje. Die onderste vind ik persoonlijk wat ouwelijk maar dat komt misschien omdat ik alleen een peuter gewend ben

Groetjes,

Michèle

@Michèle: die is voor Nikki en die is natuurlijk “al” 8 jaar (voelt zich een hele dame). Als ze hem aanheeft staat ie trouwens anders dan dat ie op de foto eruit ziet, echt goed voor haar leeftijd zeg maar…

Ja aangekleed ziet dat er heel anders en lief uit … Vind ik toch vaak met kleding…

Ben nu op zoek naar kleren voor bruiloft van mijn zus… Vorige keer zag Jurian er zo uit (foto haal ik zo weg … papa miniboy wil niet op het forum!) … maar nu nog geen idee…

Gewijzigd door - mini-boy op 01 Feb 2011 14:50:19

Ik heb de foto van Eva even weggehaald, want die was MEGA zag ik!

Mijn zus liet een foto zien van haar dochter toen ze net zo oud was als Eva. Zij droeg toen al een moterjackjes-jasje van stof en had echt al speldjes in enzo. Eva is dan een stuk kinderlijker nog…maar je trekt je kindje aan wat daarbij past en aangezien ze nog steeds 3 turven hoog is…

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ mini-boy wat ziet juriaan er geweldig uit zeg.

@ Rainbow klopt helemaal wat je zegt en ondanks dat ze zowat een tweeling zijn lijken Morgan en Eva op dat punt echt niet op elkaar.

Groetjes,

Michèle

Wat een super leuk pakje zeg!!! Mini-boy!

Enne…, wij hadden toen Seth baby was een giletje en broekje bij de h&m vandaan. En ook bij de zara zie ik vaak pak-achtige kleding hangen. Misschien dat dat nog wat is.

Liefs, Anne