Ik zou er best graag bij zijn en de geboorte van heel dichtbij mee willen maken maar mijn zusje heeft een vriend en ze willen dit samen doormaken wat ik heel goed begrijp maar best jammer vind.
Ik bijna tante ben!
Mijn schoonmoeder wilde er bij mij bij zijn, maar wij wilde het met zijn twee doen. Onverwacht is mijn beste vriendin ook bijna 4 dagen bij ons gebleven in het ziekenhuis, was heel blij met haar steun, maar op het moment supreme hebben we het met zijn twee gedaan. Maar ze was wel de eerste die Morgan gezien heeft na ons dan
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
Ja michele, het is toch heel prive, bevallen.
Ik wilde er zelf ook niemand bijhebben, behalve me partner.
Vandaag is mijn zusje weer niet bevallen.
Ik hoop voor haar dat het uit zichzelf zal beginnen en ze geen inleiding
nodig heeft.
Ik hoop het ook niet. Kan wel zeggen heb zelf 4 dagen gelegen met inleiden (mijn lijf was er achteraf echt nog niet klaar voor) maar de dames die ingeleid werden omdat ze over de datum waren bevielen ze allemaal dezelfde dag nog.
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
haha bij mij was het een drukte om mijn bed terwijl ik best preuts ben… (leerling arts/ eigen arts/ man / zus en kraamverzorgster) én als er een 2e komt zijn ze weer allemaal welkom!!
Hoop ook voor je zusje dat ze niet ingeleid wordt. wist je trouwens dat je tegenwoordig met gebroken vliezen langer dan 24 uur mag doorlopen. Was in Juli niet zo … ivm infectie gevaar. En nu laten ze je net zolang lopen tot je weeën activiteit heb. Soms snap je er niks meer van…
Hmm lekker heb ik voor niks aan als die slangen, toeters en bellen gelegen…
Groetjes,
Michèle
jaaaaaaaaaaa ze is geboren en heet gabriella !
het is een schatje om te zien.
afijn, ik ben super superblij
Oh meid, was leuk! Gefeliciteerd tante Miranda! Heb je haar al in het echt gezien of nog niet op kraambezoek geweest?
Alles goed gegaan?
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 19 Jan 2009 11:14:56
Gefeliciteerd tante… Mooi naam trouwens. Lekker verwennen dat kleine ding.
Groetjes,
Michèle
Yoepie eindelijk kroelen/knuffelen… en verwennen!
Tante Miranda vertel je zusje maar dat als ze het niet weet wij paraat staan om haar welkom te heten!!
enne… foto!!!
hey TANTE Miranda:
gefeliciteerd met je nichtje! Alles goed gegaan??
Geniet maar lekker van het kleine hummeltje
groetjes GYtha
Heb je haar al helemaal plat geknuffeld?
Wel weer een mooi moment voor jullie! Gaat het goed met de kleine en met de moeder?
Geniet er maar lekker van!
hoi tante miranda .gefelicitterd met het kleine meisie .hoop dat alles goed is gegaan .en ze lekker kunnen genieten
groetjes marielle mama van tanja
Ik was al een paar uur na de geboorte bij mijn zusje, ze had het heel erg goed gedaan maar wel een knip en een vacuempomp dus Gabriella was de eerste dagen erg misselijk. Pas een dag later heb ik haar vast mogen houden… zoooooo lief
Wat ik ook heel erg leuk vind is dat onze jongste dochter en Gabriella maar een anderhalf jaar schelen. Het lijkt me erg leuk als ze het goed kunnen vinden met elkaar over een poosje.
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes,
Groetjes van Miranda