Ik ben zo bang!

Hoi Crista,

Oh wat zul jij ook geschrokken zijn! En is het bloeden nu gestopt?

Tja helemaal onbezorgd na een MK ben je denk ik nooit maar op zich ging het best goed. Zeker toen we gisteren hoorde dat we geen verhoogd risico hadden na de combinatietest waren we zo blij. Toen durfte ik het jullie pas te vertellen eigenlijk. Ik snap gewoon niet zo goed waarom die harde buiken er opeens zijn en nu nog steeds doorgaan. Ik probeer er niet aan te denken maar dat is moeilijk. Ik heb al een warme kruik geprobeerd maar dat hielp niet. Ik denk toch dat ik morgen vanuit huis ga werken. Ik lees nl. op ander fora dat mama’s het advies krijgen rustig aan te doen met harde buiken, ook zo vroeg in de zwangerschap. Dan kan ik het even aankijken.

Hai!

Ja het bizarre bij mij was dat ik gewoon op bed lag en toen ik opstond ineens een golf bloed!!! En toen stopte het ook gewoon ineens!!!
Ik deed dus geen zwaar werk oid.
Ik moest toen wel een weekje rustig aan doen, maar gelukkig is het tot op heden niet meer voorgekomen.

Wij hebben ook een combinatietest gedaan ( ik ben "nog maar " 29 maar goed) en die was ook goed.

Succes hoor meid!!

Goh meid wat een schrik. Ik duim dat het nu goed blijft gaan. Jij ook veel succes!

Ik denk OH NEE… maar lees dat het tot nu toe positief is… Meiden wat een spanning. Harde buiken hoort er wel bij … maar continu heb ik ze niet gehad. Gewoon over de dag verdeeld meer zeg maar. Weet ook niet of dit na een keizersnede anders is?? Twijfel je of wil je bevestiging gewoon de verloskundige bellen hoor… al hoor je het hartje maar even …!!

Hoi hoi,

Ja gelukkig is alles goed maar het blijft even spannend. Ik heb toch besloten vandaag vanuit huis te werken. Papa is thuis dus dat moet lukken. Tot nu toe gaat het goed. Nog geen harde buiken maar wel een strakke buik zeg maar.
Echt heel lief dat jullie zo meeleven en meedenken, doet me erg goed!
Dikke knuf voor iedereen!

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe is het vandaag gegaan?

groetjes ramona

Hoi Ramona,
Wat lief ddt je dat vraagt. Het gaat best redelijk. Maandag en dinsdag geen harde buiken gehad wel af en toe een strak gevoel. Mijn buik is al flink want iemand buiten in de speeltuin schatte mij op 4 maanden dus blijkbaar is het een flinke hihi.
Ik doe wel rustig aan, als mijn buik strak wordt probeer ik even te gaan zitten of liggen.
groetjes,
Wendy

Fijn dat de harde buiken nu wat minder zijn. Maar idd lekker rustig aan doen en goed je rust pakken. Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan en dat je lekker van je zwangerschap kunt genieten.

groetjes Ramona

Heey meid, had je mn mail nog gehad vandaag? Fijn dat het vandaag beter ging! Super!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hoi Ramona, dank je! En Hanna nee geen mail gehad??
xx
Wendy

Oh sorry meid, ik bedoel die van gister

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie