Ik ben jessica

hallo ik ben jessica 23 jaar en mama van twee lieve jongetjes stef (2 jaar) en lars (3 mmanden)ik ben al bijna vijf jaar getrouwd met rudi en hoop dt ik hier ook wat kan mee kletsen over ditjes en datjes! liefs jessica

jame

Welkom hier,
ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kindjes; Lisa (bijna 3) en Cas (7 maanden).

Veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik ben Esther, woon samen met Anton en we hebben een zoontje van 5 1/2 mnd.

Welkom Jessica!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

welkom hier en heel veel plezier

Hoi Jessica,

Ikke ben Astrid (31 jaar) en woon al ruim 13 jaar samen met Daan (36 jaar ) en samen hebben we twee kindjes, een dochter van ruim 2 jaar Evianne en een zoontje van 4 weken Jessin. Heel veel plezier op het forum.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Welkom hier, Jessica, en veel schrijf-en leesplezier!

Ik ben ook moeder van 2 jochies (4 en 2 jaar) en verwacht elke moment een derde kindje. Het is nog een verrassing of het weer een jochie of deze keer een meissie is.

Hallo Jessica, welkom hier

Ik ben Bianca, 30 jaar en samen met mijn vriend de trotse ouders van ons zoontje Stephan (net 4 jaar).
Ik ben zwanger van ons tweede kindje, een dochter, die we Kaya noemen.
Zij komt als het goed is ergens in november
Veel plezier hier!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 13 Jul 2005 11:02:12

hoi

ik ben ingrid 35 jaar en ben getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van 4 jaar marco geheten

groetjes ingrid

Hoi hoi
welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(19 maanden)
In oktober verwachten we onze tweede

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hoi jessica
welkom hier, ik gezien dat je het hier aardig naar je zin heb .gezellig .ikke ben marielle 36 jaar bijna 37 hahaha en ben getrouwd met martin en samen hebben we eeen dochter genaamd tanja die in oktober 4 jaar wordt veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

IKKE BEN

ik ben maureen, moeder van drie jongens. ik ben 32 jaar en ben getrouwd. ik werk met dementerende oudere. voor 19 uur in de week…
ik hoop dat je hier veel plezier hebt op het forum.

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en genarro: 02-01-05