Ik ben aangenomen!

Ik ben de nieuwste wijkverpleegkundige voor het project zichbare schakels in Den bosch west!

ohhh ik moet voor vrijdag laten weten of ik de baan wil, en dan hebben we nog 1 arbeidsvoorwaarden gesprek; weet al in welke FWG (salarisschaal) ik val en hoeveel ik dan bruto krijg, en verder tja mag 12 maart morgen al beginnen, zeg maar dus ze laten dat helemaal aan mij over!

Super! Van harte gefeliciteerd!
Dat arbeidsvoorwaardengesprek komt vast ook wel goed, en hopelijk een beetje in een gunstige FWG

Succes en veel plezier in je nieuwe baan!
Groetjes Carolien.

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ja ben happy, FWG 45/50 is wat ik verwachte en ze hebben 50 geboden, met een contract voor onbepaalde tijd, en waar zie je dat nog tegenwoordig!

O wauw wat goed zeg! Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Kun je je werktijden ook een beetje zelf bepalen / plannen ivm J? In ieder geval helemaal super hoor!

Ja redelijk, ik mag 32 uur verdelen over 5 dagen en dat kan effectief betekenen dat ik J 5 dagen kan brengen en 2-3 dagen ook kan afhalen van mijn werk, woensdag middag is mijn ene zus oppas, en maandag middag kan mijn andere zus, als ik het met mijn collega’s kan regelen hoeft J alleen tijdens de vakanties en 1 middag in de week naar de opvang, nou dat is toch wel okay!

Gefeliciteerd, super fijn!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Natasja

wauwer de waaaauw wauw!!! gefeliciteerd mevrouw met de ideale baan vlak bij huis en zo min mogelijk oppas!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Van harte! Dat heb je dan rap gedaan… dat lukt ook niet iedereen! Lekker van genieten…

Groetjes Manderijn.

Lees doordat ik op vakantie was, je topic nu pas.

Super joh dat je bent aangekomen, gefeliciteerd!

Groetjes,
Sandra

Wat goed, gefeliciteerd! Klinkt als een superbaan en goed geregeld qua opvang en tijden en zo. Fijn!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gefeliciteerd!!! Heb je snel gedaan

Liefs Michelle

Wauw, super!! Gefeliciteerd!!
Klinkt echt helemaal goed ook met de tijden ed.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Bedankt dames!

Gefeliciteerd

Lilypie Second Birthday tickers

WauW wat super joh, en voor onbepaalde tijd.
Top man… Geniet nog ff lekker van je vrije dagen!

Groet, Cora

heeee wat goed zeg! helemaal top!
en een contract voor onbepaalde tijd…bofkont
van harte gefeliciteerd!!

liefs,
Rinske

Super, gefeliciteerd!!!

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

He wat goed!!! en ook nog voor onbepaalde tijd, dan wilden ze je eht graag hebben!!
Bij wijkverpleegkundige denk ik aan het consultatie bureau, of zit ik nu helemaal in de verkeerde richting te denken?
en schaal 50, dat heb je helemaal goed voor elkaar, echt waar hoor, ik zit in schaal 40 , en dat wordt in mijn sector al als "hoog gezien " !! En ook super fijn dat je qua opvang ook vrij weinig hoeft te regelen, echt, helemaal blij voor jullie!!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers