Iemand bekend met motilium(domperidon)?

Dat zou ik inderdaad voor de zekerheid natrekken. Nou is het wel zo dat 20mg in vloeibare toediening een andere dosering kan zijn dan 20mg in tabletvorm.

Althans, zoiets begreep ik laatst van de huisartsassistente doen ik belde of ik onze oudste die nog geen 5,5 is, toch paracetamol 500mg mocht geven.
Voor toediening via zetpil houden ze andere criteria aan dan voor toediening in vloeibare vorm als het ging om welke hoeveelheden kindjes van bepaalde leeftijden mochten hebben.

Dus het zou wel kunnen dat die 20mg klopt als je kindje het in vloeibare vorm krijgt. Gewoon even huisarts of apotheek bellen voor de zekerheid.

Groetekes, Sje

ik ben echt aan het slapen haha ik keek perongeluk op het doosje van mijn vriend:S ja rijco en rico lijkt op elkaar inge pff

en trouwens, rico krijgt het in capsule die ik open moet maken en door de fruithap moet doen

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 20 Feb 2009 14:33:14

Wat ben je toch een schattig warhoofdje!

Groetekes, Sje

haha is dat een compliment

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Als dit een alzheimer-forum was, dan was het een compliment, want dan betekende het dat je er nog niet zo erg aan toe was!

Groetekes, Sje

waaraantoe?

Waar gaat het over? En wie is Isa-schatje-isa?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 20 Feb 2009 20:24:30

ik snap je vraag niet helemaal

Haha, Sje zit je te dollen Inge…doet net of ze Alzheimer heeft…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oh dat we het daar over hadden was ik alweer vergeten

Groetekes, Sje

Heb dikke lol hier!

Groetjes!

haha ik heb me ook rot gelachen, had ik effe nodig
nou vanachti s het echt het toppunt van @$$#%^!!! gegaan, rico heeft geen oog dicht gedaan, ik dus ook niet, heb de hele ochtend maar geslapen want pff…KRIJSEN niet normaal hij was HELEMAAL de weg kwijt, krampen neem ik aan.
had ik nou maar niet gezegt dat rico juist geen krampen kreeg van de nutrix, want sinds ik dat gezegt heb ligt ie constant wakker, en het wordt elke nacht vroeger dat hij wakker is… ik weet het ook niet meer hoor.
ik kreeg hem niet rustig, uiteindelijk hem er maar uit gehaald, en ik zat nog te denken, “zal ik hem een beetje water geven?” en “nee, niet doen, gewoon terug leggen en weggaan en afwachten” heb hem dus maar goed ingestopt met 2 slaapzakken opgerold aan beide kanten, maar echt niets hielp.
ikw eet niet meer wat ik moet doen! hij moet dit natuurlijk ook leren en ik denk dat hij het het beste kan leren als ik hem gewoon ook eens laat huilen s’nachts, maar ja, ik zit dus van: de buren!! (flat!) mijn vriend zegt ook: LAK AAN HEBBE! en ik weer"ja maar als ze aan de deur komen??" zegt ie : ja dan zeggen ze: ik kon niet slapen van het gehuil werd constant wakker" en dan zeggen wij weer: ja wij toch ook? kan hem moeilijk de mond snoeren!"
maargoed zo zit ik niet echt in elkaar

Ja meissie, toch echt lak hebben aan de buren. Hoe vervelend het ook is. Jij wilt ook niet dat je kindje huilt, dus als de buren een beetje gezond verstand hebben, weten ze dat het niet met opzet is dat het zo’n herrie bij jullie kan zijn 's nachts met die kleine man.

Al die spanning die er om jou heen hangt omdat je je druk gaat lopen maken over hoe de buren het zullen vinden dat je kleine man huilt, voelt je kleine man ook en die wordt daar niet rustiger van!

Groetekes, Sje

nee want ik zit me idd dan druk op DAT moment te maken en dan wordt rico ook verdrietiger, en ik dan ook weer en zo cirkeltje rond zeg maar… moet ik echt iets aandoen je hebt zeker 10000% gelijk. en weet het is geen excuus maar als ik dan al zo moe ben dat ik gewoon bijna staand in slaap val zo erg…dan voelt hij dat gewoon nog sneller aan dat ik me zo voel.
en ik probeer dat dan niet te laten merken maar ja ze voelen het toch aan he.
ik zit me dus af te vragen wat te doen…laten huilen of toch troosten??

Ik zeg: troosten. En als dat niet helpt, tja…dan kan je hem beter laten huilen, zodat je zelf eventjes op adem kan komen. Zodra je je dan weer beter voelt, pak je Rico weer en kijk je of je dan wél iets voor hem kan doen. En inderdaad, jullie vragen hier toch ook niet om? Dus schijt aan de buren. Hadden ze maar niet in een flat moeten gaan wonen…

Maar heel vervelend van de afgelopen nacht. Hopelijk vannacht beter!

Groetjes!

En als je zijn bedje verplaatst? Zou dat helpen? Klinkt suf, maar heel vaak helpt het als je het bedje een kwartslag of halve slag draait.

Groetekes, Sje

klinkt niet suf sje, want dat hebben we gedaan, toen sliep ie dus een nacht helemaal door de nacht erna was het weer hommeles.
maar, vanacht ging wel goed! hij werd om half 7 wakker en toen ben ik m zijn tut gaan geven en meteen weer gegaan voor het geval hij weer in slaap zou vallen, heb m 15 min laten huilen en ben toen weer terug gegaan voor het flesje 5 voor 7 echt een record van dezew eek

Fijn!

Groetjes!