Ideetje voor tekst op kaart

Leuk leuk leeuuuk!

helemaal super!!

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Volgens mij benne we er toch??

Groetjes,

Michèle

img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png[/img]

euh … snap het ff niet? waar benne we?

Dat je je tekst hebt of gaan je nog meer verzinnen?? Want ik vond deze aardig af

Groetjes,

Michèle

haha meer niet hoor… deze of korter… dat wordt nog effe puzzelen…

Dan benne we er toch

Groetjes,

Michèle

ik wel… nu jullie nog

Ik heb nog wat langer om te broeden en knutselen

Groetjes,

Michèle

mag ik 1 dingetje aangeven??? er zit een type foutje in. Wordt ik moet word ik zijn. Zonder de T.

Wel erg crea en leuk.

Geniet van de dag wordt vast heel leuk.

Groet Loes

zie je te gehaast … té enthousiast!! Had het echt zo erin staan scottie… dus bedankt meiden/moeders… kijk nog maar eens kritisch!

Leuk mini-boy! Vooral dat het op rijm is…

En wij hebben onlangs een verjaardagskalender gemaakt op de site van de hema, met van elke maand een foto. Beginnend in juni met een pasgeboren Erik en eindigend in mei met een grote knul. Ook zo leuk, een overzicht van het eerste jaar. Grappig dat jullie dat in de uitnodiging hebben verwerkt, leuk idee!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik vindt het helemaal toppie Mini_boy en hoef nu zelf niet meer zo hard aan de slag hahahahah.

@rainbow 30 augustus??? dan heb je geluk dat het 3 dagen later is als madelon want die is op de 27ste jarig en die heeft in al die 18 jaar 2 jahhhhhh 2 verjaardagen gehad dat het droog was.
We hadden voor haar derde verjaardag een glijbaan en schommel gekocht het kind heeft er de hele dag voor het raam naar staan kijken want het spoelde, dat was zo sneu dat ik op een gegeven moment toch maar jassen aangetokken heb en ene half uur in de regen met der heb buitengespeeld

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Op mijn verjaardag en op die van Eva is het bijna nooit droog. Althans ik heb de ervaring dat het de 30ste vaak regent…

Morgan is op 3 september jarig hopelijk dan beter weer. En wat zielig voor Madelon. Ik zie haar al staan ook al is het zo lang geleden

Groetjes,

Michèle

ja was echt sneu, dus voortaan als ze buitenspeelgoed kreeg, kreeg ze het in het begin van de zomer ipv met der verjaardag ook ivm dat ze er dan langer plezier van had omdat je dan toch richting herfst gaat, en dan met der verjaardag een kleinigheidje nog.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Sandra… heb jij nog kaart gemaakt van Tim?

Sandra is nog op vakantie, dus het antwoord kan even op zich laten wachten mini-boy…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

uh… dacht dat ze klein weekje ging? Sorry … dom dom!!

Tweeënhalve week volgens mij…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker