Als je zeker weet dat haar gezondheid goed is, dus geen suikerziekte of afwijkingen (ja ik bedoel ook tumoren) dan ben ik bang dat het de leeftijd is en dat ze aan het beginend dementeren is. Ik ga misschien iets heel hards zeggen nu, maar als dat zo is moet je goed denken wat je wilt. Wat je zegt nu is het opruimen en schoonmaken en sarah kan eigenlijk niet meer vrij rondkruipen als je thuis komt. Persoonlijk zou ik toch overwegen of het zo nog wel kan, want het is een bekend feit dat zeker ontlasting maar ook plas van katten toxoplasmose kan veroorzaken en das niet alleen als je zwanger bent. Daarbij is teiger op een heel respectabele leeftijd al.
Ik zeg het niet om je je rot te laten voelen want wij zijn er natuurlijk in het afgelopen jaar 2 kwijtgeraakt van 14 en bijna 14. Dus ik weet hoe veel pijn het doet. Wat je moeder gedaan heeft kan niet, ik bedoel hier zijn heel af en toe ook wel eens ongelukjes, maar als je kat zo ver is dat hij echt gaat plassen en dat meerdere keren per dag dan wordt het echt tijd om deze overweging te maken. Maar wat ik zeg ga eerst na of het haar gezonheid niet is.
Groetjes,
Michèle