Hoi allemaal
ook al is dit geen beesten forum, ik ben ten einde raad en voor ik mij gaan aanmelden bij een ander katten forum (waar ik he-le-maal geen zin in heb, 1 forum is genoeg) probeer ik het hier. Misschien heeft één van jullie wel DE oplossing.
We hebben 3 katten, Midas van 3, Elvis van 8 en Teiger van 14. Dat gaat heel goed en ze zijn heel lief, maar Teiger is niet meer zindelijk.
IK WORD HIER ZO MOE VAN.
Vandaag dus weer, ik om half 7 uit mijn bed (ben blij dat Sarah van 19:00 tot 7:00 slaapt, door de week, maar in het weekend mag ze best eens uitslapen, haha)
kom ik de woonkamer in en ligt er weer een verrassing in de hoek.
Ik verschoon de kattenbak al elke dag, maar het maakt niet meer uit.
Volgens mij weet ze niet eens meer dat dat ding er staat.
Vandaag was gewoon de druppel, ik dacht nl vanmorgen dat het niet eens zo erg zou zijn als Teiger er niet meer zou zijn. SNIK SNIK, zo wil ik niet denken.
Mijn moeder heeft nl MIJN kat laten inslapen omdat ze wel eens een druppel liet vallen. (ik was 14, ze was mijn eerste kat en alles voor me). En dat was lang niet zo vaak als Teiger nu. Ik kwam van school om 3 uur, mijn moeder belde me op van haar werk dat ik Muts (ja, dat was haar naam) maar moest pakken want ze werd zo afgemaakt. Ze wilde die viezigheid niet meer.
Heb daar zo’n klap van gehad dat ik beloofde dat als Teiger of wie dan ook het wel eens naast de bak deed ik dat gewoon zou opruimen en niet zou klagen.
Eén of twee keer vind ik ook niet erg, maar Teiger doet het altijd als ik er niet ben.
Dus thuiskomen is gewoon niet leuk meer. Sarah moet standaard in de box als we binnenkomen en ik ga dan eerst alles inspecteren.
Wie heeft een idee hoe ik dat moet oplossen?
Ze komen nooit buiten en hebben een hele grote kattenbak (twee heb ik wel eens geprobeerd, maar de tweede negeren ze).
Ook ben ik al bij de dierenarts geweest en het is niets met d’r gezondheid.
Groetjes, Boukje