Je moet zeker oppassen voor Toxmoplasma hoor :O, helemaal niet aangedacht, ik heb zelf de bacterie in mijn linkeroog zitten en nu zit het in een cyste (hoe je dat ook maar schrijft) en is het niet gevaarlijk totdat het weer uit breekt als bijv. mijn weerstand minder wordt. Dit gebeurde tien jaar geleden en viel het ter verhelpen met een zalfje, maar vorig jaar was het al zover uitgebroken dat er een fikse ontsteking binnen in mijn oog zat met brandhaarden boven en onderlangs langs, die zat al zo dicht bij mijn blinde vlek ed. dat als ik een dag later met vier soorten antibiotica was begonnen ik naar alle waarschijnlijkheid blind was aan dat oog!, sinds dien zie ik wazig en doet mijn oog harstikke pijn en kan ik ook bijna niet tegen zonlicht in mijn oog, loop dan ook altijd met een zonnebril op mijn hoofd.
In je oog is dan wel zeldzaam en het komt vaker voor in t lichaam. Maar vooral met zon kleintje die rondkruipt en alles in de mond doet en je alles niet goed schoonkrijgt, zou ik toch die overweging maken of je ze nog wel in dezelfde ruimte wilt hebben.
bijv. de keuken is voor de kat ofzo en sarah kan vrij rondkruipen in t rest van het huis.???