Hoeveel kinderen wil jij?


#21

Ik zou met 2 kinderen erg gelukkig zijn. Ik heb nu een dochtertje van 21 maanden. Ik studeer nog, dus het zal nog wel een tijdje duren voordat er een 2e komt. En misschien een derde, je wet het niet. Mijn dochtertje is niet van mijn vriend, die overigens wel een HELE LIEVE PAPA is. Hij heeft haar volledig geaccepteerd, maar ik kan me voorstellen dat hij graag 2 kinderen ‘van zichzelf’ wil. Daar hebben we het nog niet echt over, dat komt wel als w zover zijn. Maar ik zou geen problemen hebben met 3 als hij dat graag zou willen.


#22

eeey mensen....

nou kijk ik ben een meisje van 15 jaar als ik mensen zie met een babytje zou ik zeggen ik zou het ook wel willen.... maar je moet toch kijken ik moet eerst me school afmaken en ik moet eerst een goede baan hebben en alles hebben geregeld. Dus als je een baby wil moet je er echt over nagedacht hebben..!!!

ik wil trouwens 2 of 3 kinderen en ik zou het leuk vinden als ik een twweling heb maar ik ben al blij als ik kinderen kan krijgen hihihih..

nou veel liefs lucinda


#23

Mijn man willen het liefst 2 kinderen. Daarnaast denken we er sterk aan om nog een pleegkind op te vangen.


#24

3! Ik heb altijd gefantaseerd over 2 jongens en dan een meisje en wie weet komt dat ooit nog eens uit. De twee jongens heb ik in ieder geval al binnen!

Ik weet echter niet of ik ook voor 3 zou gaan als ik nu al een zoon en dochter zou hebben, dat blijft speculeren.

Groetjes Carola

 

 


#25

Ik werdt al jalours op al die vrouwen die zomaar zelf kunnen beslissen hoeveel kinderen ze graag willen. Maar nu zag ik Sabine en is het toch niet altijd zo...

Ik wil graag veel kinderen. We hebben er nu 4 na veel gepraat. Mijn man wilde altijd maar twee kinderen. Waarom is dat toch? Oke, hij denkt veel meer op het financiele  gebied. Hij zal ook wel een beetje gelijk hebben. Als ze klein zijn zijn ze nog niet zo duur maar wel als ze later willen studeren. Mijn man wil er nu echt geen meer. Ik moest pas nog alle baby spullen wegdoen.

Ik ben hierdoor erg verdrietig en voel me niet zo gelukkig. Ik weet dat ik tevreden moet zijn met vier gezonde kinderen. Maar ik kan het niet helpen. Bijna hadden we een vijfde kindje gehad....maar ik kreeg een miskraam en dat was voor hem de kans om zijn mening weer te veranderen en te zeggen dat hij er geen meer bij wil. Ik voel het als een straf.....

Dus, ja, soms ben ik jalours op vrouwen die blijkbaar zelf mogen beslissen of ze er nog eentje bij willen of niet.......


#26

Uit eindelijk willen we wel vier kinder. Het huis moet dan wel een nieuwe indeling krijgen. Zie er niet echt naar uit maar we willen ook niet verhuizen. Manlief mag de verbouwing doen en dan ben ik met de kinderen het huis uit hehehe. Ach nee zo erg vind hij dat niet hoor. Hij kan dan lekker zijn eigen gang gaan. We hebben er nu twee dus voordat dat eenmaal gebeurd zijn we stukke verder. 


#27

wij willen graag 2 kinderen maar daar wachten we wel nog even mee de tweede is over 2 jaar heel erg welkom hihi

groetjes mirjam


#28

Hi ik heb nu 2 jongens waarvan ik er maar 1 van thuis heb en de oudste al 8 maanden niet heb gezien. Maar toch zou ik graag met me nieuwe vriend nog een kindje willen  . Helaas wil hij geen kids meer :(. Ik heb het er soms best moeilijk mee maarja vind wel dat je er samen achter moet staan . En ben al heel erg blij dat hij zo verschrikkelijk lief is voor me jongste zoontje .

Maar mocht ik toch zwanger raken dan is het welkom :)

Gr Jess


#29

ik heb nu een dochter van 2 maanden

echt een schatje

wil nog 1tje erbij als het mag lukken

gr mama van dylana


#30

ik  heb altijd geroepen 2 kinderen en max 3.      na 1jr proberen en naar het ziekenhuis op en neer ivm PCO (geen tot bijna geen eisprong) was ik zwanger van de 1e, bij de 2e hebben IUI ondergaan en meteen zwanger. daarna de meeste spulletjes gekocht.  tot ik plotseling zwanger bleek te zijn van de 3e, ons kadootje ZOMAAR SPONTAAN         


#31

Ik heb nu 2 zoontjes Dylan (3) en Yvano (0).
Ik zou er heel graag nog eentje bij willen, maar helaas wil mijn vriend dat niet. Misschien veranderd hij nog eens van gedachten, want Yvano is ook nog jong.

Groetjes Saskia (mama van Dylan en Yvano)


#32

Ik ben 32 jaar en heb 3 kinderen. Maud (9), Fynn (6) en Mika (4). Mijn man en ik zijn al 10 jaar getrouwd en nog steeds heel gelukkig. We hebben elkaar ontmoet op de eerste dag dat ik op de school kwam werken en daar werkte hij ook. Ik heb astma en dat vindt mijn man soms best wel vervelend denk ik ookal zegt hij het niet. Hij is heel geduldig. Maar ik heb een redelijk vervelende vorm van astma en het is ook best wel erg. Bij de bevalling van Mika ben ik in coma geraakt en 3 dagen weer uit. Ik heb tegen mijn man gezegd dat ik graag nog een vierde zou willen. Hij wilde eerst niet omdat hij me niet wilde verliezen zei hij maar later wilde hij het wel omdat hij zag dat ik het heel graag wilde en toen lukte het ook nog eens niet. We hebben het inmiddels nu al 2 jaar geprobeerd en ik ben nog steeds niet zwanger. En ik weet niet of ik nog wel wil want ik woon nu tijdelijk voor 2 weken bij mijn zusje en haar gezin. Maud, Fynn en Mika logeren bij  vrienden van ons. Ook onze vrienden vinden het verstandig als we even afstand nemen en ook even tijd hebben voor onszelf.

Het is heel fijn om het van je af te kunnen schrijven.

Groetjes Emma