Hoeveel bedzeiltjes hebben jullie?

ik heb toen van die zeiltjes gehad die ook in de kraampakket zaten, heb ze later goedkoop kunnen krijgen.
maar heb er maar 2 gebruik( met ongelukjes)

Ik zit helaas op mijn werk, maar kan kijken vanmiddag, Rainbow heeft gelijk geloof ik Dry night, en dan niet de pyjama broejes maar de bedzeiltjes, ik vind ze ideaal!

@Jmama: oke dat wist ik niet dacht dat ze alleen broekjes hadden… maar stel hij zou een keer een flinke plas doen, beschermd dat dan ook? als ie een terugval zou krijgen dus?

mischien hier wat aan?

gratis probeer verpakking

dag dat je de bedzeiltjes van hun ook ergens gratis kon krijgen ik google nog ff veder voor je

http://www.drynites.nl/secure/freeSample.aspx

ja ik zag het haha heb m ook besteld en die matjes gekocht vanochtend, heb t m niet verteld, wel dat ie zonder pamper mag gaan slapen maar niet dat er een matje in zn bed ligt. anders is ie er namelijk zo weer uit

Mama van Rico; ik zal je zeggen dat zelfs als jij er 's ochtends met een volle blaas op zou plassen het allemaal word opgenomen! hahahah nee dat heb ik niet geprobeerd, maar als er een ongelukje is is eigenlijk maar een heel klein stukje hoeslaken nat, dus het verspreid niet en word goed geabsorbeerd!

Ja, ik had die Dry Nights gezien bij ETOS dacht ik? Ze hebben ook broekjes, maar die zijn meer voor kinderen van een jaar of 6-7 (en ouder) die soms in bed plassen. Ik ga die zeiltjes ook halen en meld dat ook niet aan Eef, haha, want dat vindt mevrouw denk ik niet meisjesachtig! Of ze rukt ze er onder uit!

Cool als je er eentje kunt bestellen, ga meteen even kijken.

@JMama, hahahahaha, ik zie mezelf al zitten, zelf plassen op dat zeil! Dat is een goeie!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ik heb er al een liggen, Ik heb er een die van mijn oma is geweest, ze heeft hem alleen niet kunnen gebruiken. En die kan ik dan wassen en is dan de volgende dag weer schoon

Gewijzigd door - groentevrouw op 03 Apr 2012 20:36:52

Rainbow; hahah ja erg he! Maar goed, Jada weet wel dat er een zeiltje ligt en dat geeft haar meer zekerheid, ze trekt het er nooit onder vandaan!

@Jmama: aahh oke dan haha nouja vanacht was hij droog dus das goed he!!!

@Rainbow: sinds kort is er ook van drynites vanaf 3 tot 5 jaar die broekjes! bij kruidvat zag ik ze liggen!

Niet doen die broekjes!!! J kwam 's ochtends droog uit bed en dan dacht ze; wel makkelijk zo’n broekje!!! Dus net voordat ze op de toilet aankwam was haar luier onder geplast. Ik heb meteen het pak weggegeven nadat dit haar 3 keer in dezelfde week was overkomen. Matje merken ze niet en is toch net wat ongemakkelijker als dr in bed word geplast dan een luierbroekje, ivm natte pyjama en beddengoed, voor mij iig geen luierbroekjes, maar nog wel gewoon die matjes gewoon voor de zekerheid, als dit pak dat ik nu heb op is komen er ook geen nieuwe meer trouwens, maar dat duurt nog wel tot na de zomer in het tempo waarin het nu gaat!

nee ik begin ook niet aan broekjes, dan ben je weer pamper af in mijn ogen???
rico zei vanochtend ineens: ligt er een doek onder mijn deken??
haha oops ik zo: nee joh dat gekraak is van je matras
maaruhmm weer droog he joepie!!