Hoesten

Hallo,

Ik wou even reageren op alle moedera met hoestende kindertjes. Ik zelf heb ook een zoon van bijna 4 en een van 1 jaar. De oudste heeft al 2 keer pseudo kroeps aanvallen gehad, en dat is inderdaad heel erg schrikken. Met de jongste is het nog veel erger: die is vanaf de geboorte al niet oke met zijn luchtwegen, hij heeft al 12 keer een week in het ziekenhuis geweest met virus infecties ( 2 keer RS) verder puf ik hem thuis altijd met ventolin en flexotide en hij krijgt ook nog elke dag een singulair tabletje. Hij is in september 2005 geopereerd aan een vernauwde aortaboog. al met al een zorgen kindje. Maar goed, ik zou nu graag toch nog verder onderzoeken voor hem willen…want om de 2 maanden een week in het ziekenhuis liggen, daar neem ik geen genoegen meer mee, je zou toch denken, dat ze wel meer kunnen doen. Ik wil nu graag dat hij onderzocht wordt door een longarts en ook dat ze verdere testen gaan doen, bv op taaislijmziekte enz. Moet binnenkort weer naar het umcg in groningen voor een nacontrole van de operatie en ga daar wel verder vragen, want hij is heel hangerig en moe de laatste tijd, drinkt 1 a 2 bekers per dag dat is 500 tot 600 ml per dag ( en hij moet 1000 ml). Vindt het niets zo, zijn er mensen die dit probleem ook hebben met hun kroost: vaak verkouden, taai slijm en benauwdheid, zo erg dat hij iedere keer in het ziekenhuis terecht moet komen? graag zou ik met lotgenoten praten, want dat zou mij enorm opluchten. Hoop dat er mensen zijn en ik zou ook wel graag een homeopaat proberen of acupunctuur, hebben mensen hier ervaringen mee?

E. van Klinken.