Hoe werken maten eigenlijk?

hahaha ja ruggen zijn mooi inderdaad, ik hou toevallig ook van ruggen…
Ik vind Rico’s beentjes ook altijd zo schattig dus ik vind korte broekjes ook leuk, want dat mag ook wel gezien worden vind ik!
maar idd het is geen gezicht zoals je ze op straat ziet lopen… als rico er ooit zo bij gaat lopen bied ik hem geld om zich normaal te gaan kleden serieus!

vertel mij wat, ik heb er ook helemaal niks mee. en idd haha krijg je er 50 euro bij, moet je nagaan waar we toe in staat zijn op zulke momenten pff… en mij maakt het niet uit wat in de mode is, ik loop er niet echt in mee, ik kan me nog herinneren dat ik als kind hoge zolen geweldig vond, dat was op den duur al 2 jaar uit de mode en ik droeg ze nog

haha zo zie je maar dat smaken verschillen. Colin heeft vaak halve jurkjes aan zo groot zijn zijn shirtjes. Ik houd niet zo van te nette kleding, dus polo’s en nette blousjes. Helaas komt oma daar altijd mee aan… Maar idd de broek op de knieen vind ik ook niet mooi. Maar nog altijd beter dan dat mijn zoon Gothic of Gabber wordt later. Als ik moet kiezen dan het liefst hiphop stijl. Maar ja, dan hebben wij toch niks meer te willen. Ze moeten wel hun eigen stijl kunnen hebben en zichzelf kunnen zijn. Wij hoeven het niet mooi te vinden…

22-12-2009 colin geboren

inderdaad pumps met puntneus, en naaldhakken zijn ook geweldig, (jammer genoeg mag ik ze niet meer dragen van de reumatoloog grmmpff!!)
enne haha mijn moeder vond ze ook spuuglelijk die “spice” schoenen ik kreeg ze in de eerste instantie niet, en toen zei ze: dan ga ik terug naar de auto.
ik zei “doei!” en ik bleef gewoon staan, maar ze kwam niet terug na weken zeuren had ik ze dan toch gekregen aanhouder wint hahaha

ik weet noet precies hoe groot owen is ik gok op ongveer 90 cm morgen naar het cb dan weet ik het zeker.
Owen zit boven op 86/ 92 en onder op 86

Hier klopten de kledingmaten nooit met de leeftijd van mijn kids.

Mika droeg net als grote broer Nick met 6 maanden al 80/86.(was 12 kilo)
Met 12 maanden droeg hij al maat 92./98.(woog toen 15 kilo bij 87,5 cm)
Met 24 maanden droeg hij al maat 110/116(woog 23 kilo bij 1m01) en met 3 jaar maat 122/128.(was toen tegen de 28 kilo bij 1m12)
Nu is Mika gisteren 4 jaar geworden en draagt nu maat 128/134.
Is dik 1m22 lang en weegt nog maar 22 kilo

En ook bij hem zijn het geen jurken wat hij draagt,
hij is gewoon erg lang en heeft lange benen,lange bovenlichaam en lange armen.
Is in proportie maar blijft breed gebouwd terwijl hij geen overgewicht meer heeft maar normaal is kwa gewicht.

Gewoon kijken wat bij je kind past,
en tja leeftijd niets van aan trekken in de kleding.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Gewijzigd door - Biebske op 17 Aug 2011 20:33:31