Wij hebben dit ook gehad. het begon heel onschuldig dat ze graag bij ons op de arm sliep Toen moesten we eerst een stukje lopen en viel ze in slaap en konden we weer gaan zitten maar op een gegeven moment konden we alleen nog met haar rond lopen. Wij hebben ook het boek van Ria Blom gekocht en daar heel veel aan gehad. We zijn begonnen met het slaapje van 19 uur. Ze was voor die tijd vanaf een uur of 6 tot 22 uur wakker en wilde niets. Wij hebben haar toen om 19 uur op bed gelegd en ook haar armpjes ingebakerd. De eerste keer was het 45 minuten huilen. de 2 dag iets minder de 3e dag 30 minuten en de 4e dag 15 minuten en toen was het goed. Wel vaak even 5 minuten maar ik heb me toendetijd hier op het forum laten vertellen dat dat niet erg is omdat heel veel baby;s dit doen en ze vaak zo even de dag verwerken door even te huilen. We hebben een vast schema aan gehouden waar we veel aan hebben gehad. Uit bed dan een schone luier en de fles. Daarna even in de box en als ze aangaf dat ze moe was gelijk weer op bed. Onze dochter had alleen hele kleine slaapjes {nu nog steeds} en heeft heel lang 7a 8 felsjes op een dag gehad. ze was 6 weken te vroeg en kon ook niet veel drinken in 1 keer en kon wel wat extra’s gebruiken.
Lang verhaal maar wat ik wil zeggen. Het kost even tijd maar het werkt echt. Probeer door te zetten. Veel sterkte ik weet hoe je je voelt. Wat ik vaak even deed was als ze net op bed lag even de afwas doen of iets anders. Zodat je even bezig bent en niet alleen op het huilen hoeft te letten.