één keer zagen Dion en ik iets op TV wat heel leuk was … nl een tekenfilm over pratende treintjes en mannetjes die op het station werkte en een tijd daarna zag Dion een reclame op TV over die treintjes als speelgoed.
Maar hoe heet die serie of die treintjes ?
Weet iemand wat ik bedoel ?
Hoe heet die trein van TV?
Ik zat ook meteen aan Thomas de Trein te denken.
Typ maar eens in op Google dan kun je zien of dat het is.
Groetekes, Sje
ik ken ook alleen maar Thomas de trein,
maar ik denk niet dat je die bedoeld.
groeten
Volgens mij bedoel je Chuddington
Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010
Gewijzigd door - Jesmerize op 26 Apr 2011 22:33:46
ik denk dat je chuggington bedoeld, dat is op rtl 8 rond 900 in de ochtend (iets er voor of er na) en dan heb je ook elias, ook een favo van Bo.
En je hebt natuurlijk thomas de trein, maar die heb ik persoonlijk gezegd nog nooit op tv gezien, dus ik denk dat je dus chuggington bedoeld!
liefs woezel
Wat een grappige serie! Ken het helemaal niet maar wij zitten hier ook niet meer in de peuterleeftijd, dus het komt hier niet voorbij op TV.
Lijkt een beetje de treinenversie van Cars. Is het van dezelfde producenten?
Groetekes, Sje
@ Sje
Volgens mij niet. Kan het ook nergens vinden, maar het is wel een computer animatie! Erg leuk om te zien
Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010
Gewijzigd door - Jesmerize op 26 Apr 2011 22:49:39
Denk ook chuggington, vind mees ook helemaal geweldig. Van het weekend met zijn verjaardag de chuggington-looping gekregen. Helemaal gaaf.
Gr Patries
Gewijzigd door - luna en mees op 27 Apr 2011 09:13:10
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Als ik er aan denken ook maar eens kijken wat het is.
Groetjes,
Sandra
Jaaaa, J vond die ook super leuk! Wij hebben het hier op BBC! Een aanrader! Nu is ze er een beetje klaar mee, het komt en gaat me fases, maar heel lang is dat wel d’r favoriet geweest
Dit is echt heel erg leuk.
Zelfs H. blijft hierbij wel 5 minuten stil zitten!!
En ik vind het stiekem ook wle leuk om te kijken haha.
Dit zijn de Nederlandse afleveringen Het is inderdaad een erg leuke serie.
http://www.herhaling.nl/Chuggington/1192/
Groetjes Natasja
ja het is echt een leuke serie, en op rtl8 is er door de weeks dus elke dag 2 afleveringen achter elkaar rond een uur of 9:00. vlak daarvoor is Elias erop en daarvoor de koala broertjes en ernst bobbie en de rest. Wat erg eigenlijk dat ik het uit mijn hoofd weet!!! hahahahahahahhaha, maar dat komt omdat Bo dit vaak kijkt tijdens het ontbijt (ja weet het , slecht dat hij voor de tv eet, maar goed, is maar 1 maaltijd van de dag dat hij dit mag, en mama kan even rustig wakker worden)
Bo wordt gemiddels genomen rond 8:00 wakker, en na het wassen en aankleden zijn we rond 8:30 beneden en gaan we brood eten en zetten we rtl8 erop.
Persoonlijk vind ik chugginton ook erg leuk, veel leuker dan thomas de trein!!
liefs woezel
Haha slecht? Sylvie eet ook elke ochtend voor de tv
Tsja het is inderdaad maar 1 maaltijd
En als ik haar eten klaar maak zet ik haar al in haar kinderstoel voor de tv. Zo kan ik rustig haar eten klaarmaken en is zij heerlijk rustig tv aan het kijken
En heerlijk zeg 8 uur wakker smorgens Sylvie is elke ochtend kwart voor 7
Leuke serie, heerlijk vrolijk, vind het veel leuker als Thomas de trein
Maar Sylvie is nog wel iets te jong hiervoor Komt nog wel
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
ken dit ook niet, moeten wij ook eens gaan kijken,
vinden onze jongens vast leuk
Gr mama van 2 kids
Ja dat is het !! … Chuggington … is toch niet uit tespreken voor die kleintjes, hahahahah
ik ga het in de TV gids opzoeken en gaan we het ook lekker kijken !!!
Wanneer kun je naar Chuggington kijken?
Maandag t/m vrijdag: 09:00 en 09:10 uur
Zaterdag en zondag: 07:20 en 07:30 uur
Ook in het weekend voor de vroege vogeltjes
Leuk !!! morgen gan ik kijken, … en Dion natuurlijk ook hahahahah