mijn meisje doet het ook als ze vrolijk is, hijgen op een heel overdreven manier, ze lijkt of is dan helemaal gehypert.
Ik vond dit altijd zo vreemd maar ik lees dat VEEL babytjes dit doen.
mijn meisje is net 9 mnd.
Hijgen
Ik heb hier echt keihard zitten lachen! Alle kindjes lijken hetzelfde: hijgen, raar bewegen, neplachen en bephoesten.Dat doet Eef ook als de beste. Krijgt ze even geen aandacht en dan gaat ze van uchuucheuche. Niets aan de hand dan! En neplachen, dat doet ze geloof ik niet.
Maar Mriek: EXORCISTGELUIDEN! Draait Erik’s hoofd dan ook 180 graden en braakt hij groen? Ik ken die geluiden wel, zo vanuit de keel: urrrrrarh! Ik lachte me ziek toen ik dit las! Creepy!
En hier ook minder ieieieieie. Het is hier nu bolle wangen maken als ze niet gesnoetenpoetst wil worden en blazen met pap eten. Ook leuk! NOT! Zelf vindt ze het DE HIT!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ooooh heerlijk he, dat geknoei met eten Joey probeerd bij elke hap bubbeltjes te blazen, en flatst het zo over zijn neusje, haha! En dan eerst paniek, en zodra ik het wegveeg ligt 'ie in een deuk! Nog een keer, nog een keer! pffffff zucht…
Moet je eens op mijn Hyve kijken Anouk, zie je hoe Eva er uit zag met pap op haar neus! Enne…een BRUSJE zie ik? Wauw! Dat is nog eens leuk nieuws! Van harte meid! Wanneer ben je uitgeteld? GAAF!
@Rainbow: haha! Z’n hoofd draait gelukkig niet mee en ook dat groene braken doet 'ie niet. De afgelopen week met buikgriep eventjes wél, maar dat was gelukkig maar even…
Dat tuffen tijdens het eten heeft Erik ook maanden gedaan, dat begon ook ongeveer rond de 9e maand. Telkens pffft doen met kwark in z’n mond, vermoeiend! Kon ik telkens na het eten weer dweilen. Dat is nu weer over (afkloppen), maar een lol dat 'ie ermee had. Wij natuurlijk iets minder…gefeliciteerd trouwens met je Eef die vandaag precies negen maanden is!
Groetjes!
Hier gaat hij ook hijgen. Als hij eten krijgt of als hij de katten ziet. Daar is hij helemaal weg van
Ik zou je er oo k niet al te druk om maken hoor.
Liefs
bellen blazen met eten is hier met momenten een groot succes, vooral als papa d’r eten geeft want die gaat dan ook nog even leuk meedoen grrrr
liefs,
Rinske
[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
Hier is heel hard tatatatatatatata erg favoriet. Daarmee wordt alles aangeduid en ze maakt een soort sopgeluidjes lijkt het wel. Klinkt heel raar, maar is wel schattig en dan dat klakken. En als je een paar kiekeboe speelt met haar hooe je wel koekoe maar das alleen als je het een paar keer voorzegt. En af en toe heeft ze dus een voltreffer als klank zoals vanmorgen kuiken, en dat heb ik veel liever dat de uitbreiding van haar woordenschat laatst
Groetjes,
Michèle
@Michèle, Jaah Een brusje
Ik weet nog niet hoe ver ik ben, heb over twee weken weer een echo, want op de echo van afgelopen vrijdag konden ze nog niks zien. Als ik uitreken met de eerste dag van de laatste menstruatie ben ik 19 januari uitgerekend, maar omdat ik zo’n ontzettende onregelmatige menstruatie heb kan dat nog verschillen met de datum van de echo.
Ik had al een topic geopend genaamd nieuwtje in het zwanger forum.
Ik kan de foto van de pap niet vinden op je hyves, maar keb wel de nieuwe schoentjes gezien Wow zeg, wat stoer! Echt heel gaaf!!! Joey heeft al een paar weken zijn K-swiss schoentjes aan, ook zo stoer. En gisteren kreeg hij van oma kleine sandaaltjes
Ziet er ook schattig uit met die kleine blote voetjes
haha!
Anouk lieverd, volgens mij ben je volop zwanger want je begint nu mij (michele) al met Rainbow te vervangen. Morgan heeft inderdaad nikes maar die lust geen pap en Eva eet pap, maar heeft volgens mij geen nikes
Geeft niet hoor, het is wel schattig
Groetjes,
Michèle
Dank je Mriek! Ze is 9 maanden precies en ik vind dat zoooo stoer klinken!
Enne Anouk, IK vroeg dat inderdaad! Vet zwanger, dat is duidelijk! Geen wonder dat je Eef met de pap niet kon vinden!
Ha ha ha ach rainbow kun je het haar kwalijk nemen, per lot van rekening is het onze ikke ben diva tweeling
Groetjes,
Michèle
Oooooh hahaha! Wat dom zeg, tja zwanger he, dan mag dat Ik zie het nu ja, sorry! En ik maar zoeken op die Hyves naar de pap foto…