Het morgen zover is

Wat fijn dat alles goed is gegaan!
Geniet maar lekker dat ie weer thuis is.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Wat heerlijk zeg dat ze thuis is. Verwen haar maar lekker zeg.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hallo allemaal,

Arch, ik snap het allemaal niet; Aouatif huilt de hele dag om helemaal gek van te worden. Ze krijgt al pijnstillertjes maar toch blijft ze huilen. Slapen doet ze alleen bij mij op de arm!!!. Ik zal maar weer eens de arts bellen; ik hoop alleen dat die har niet weer terug in het zoekenhuis willen?.
Groetjes allemaal!!!. Ingrid.

Wat vervelend!
Misschien komt het door de indrukken van het ziekenhuis? De narcose?

Heel veel succes en ik duim dat ze niet terug hoeft!

Groetjes, mamma van Stephan

Wat vervelend nou , miscchien is het wat bieb zegt de indrukken en de narcose , Ik duim mee voor jullie!! geef haar maar een dikke knuf van ons xx Ariette en jasmijn

Heb je de arts nog gebeld Ingrid?

hopelijk slaapt ze, of ieder geval: is ze weer rustig.
kan me voorstellen dat ze nu iets heeft van: ik wil echt alleen maar mijn mamma!
maar als je het niet vertrouwd, direct bellen natuurlijk.

beterschap, en een knuffel van afstand.
mo

Hallo-hallo,

Gisterenavond maar weer in het ziekenhuis gezeten om haar navel te laten nakijken door de chirurg. Alles was tip-top in orde maar als ze zo hard door blijft huilen kan dat uiteraard een negatief effect hebben op de wond.
Terug naar de kinderarts die zei dat ik dan maar andere babyvoeding moest gaan gebruiken om de krampjes en het teruggeven tegen te gaan.
Maar ik gebruik nu Nutramigen en om alweer te wisselen…Een uur later heb ik de kinderarts teruggebeld en kreeg een andere arts aan de lijn die het bijna uitschreeuwde niet de voeding te wisselen!!!. Ja hallo…wat moet ik nou? die zegt dit en die zegt dat…
Vanochtend ben ik met haar bloed gaan laten prikken en morgen krijg ik de uitslag en zal ik hopelijk horen wat te doen want op deze manier is het doffe ellende en ik vind het zo zielig voor het kind!!!.
Natuurlijk is ze gevreesd voor het ziekenhuis alleen had ik gedacht dat die reactie iets later zou komen. Maar dat ze na elke voeding teruggeeft en volgens mij kramjes heeft dat stoort me enorm daar moet toch iets tegen te doen zijn?.
Afwachten maar…morgen weet ik meer.
Groetjes Ingrid.

Ik kan me voorstellen dat je je erg onmachtig voelt op deze manier. Zeker als de ene arts het een zegt en de andere weer dat. Hopelijk gaat het gauw beter met je meisje en zal het bloedonderzoek oke zijn.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Lekker irritant is dat inderdaad, als de ene dit zegt en de andere weer wat anders…
Ik snap dat je je erg machteloos voelt, zoals Astrid ook al zei.
Ik hoop echt dat ze snel een oorzaak vinden voor dat vele huilen van Aouatif, want dat is toch wel zo zielig
Sterkte!!!

Ha, weet je wat me nog het meeste stoorde?. Ik vroeg de eerste kinderarts of die nieuwe voeding die hij me voorschreef geen krampen zouden gaan opleveren?. En wat zegt meneer doodleuk: “dat hopen we dan maar niet hé?”.
Ik zei dus tegen hem dat die krampen toch niet echt bevorderlijk zijn voor de wond?. “Ja mevrouw dat is iets voor de chirurg”…
Om gek van te worden toch?. Ik ben benieuwd wat ze me morgen weer allemaal gaan “aanraden”…Groetjes

}GRRRRRRRRRRRR die had aan mij echt de verkeerde hoor !!! Om je kapot aan te ergeren.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 27 Jan 2005 20:20:19

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 27 Jan 2005 20:21:53

Jeetje Ingrid wat vervelend voor de kleine. Die krampjes doen inderdaad vreselijke pijn en het buikje want dan ook zo keihard.
Dit weet ik omdat Daan eergisteren vreselijke darmkrampen had gehad en ja hij is 20 mnd oud en dan kan het nog voorkomen.

Heel veel sterkte meid. Ik zou net als Astrid flink kwaad zijn (GGGGrrrrr).

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hoi Ingrid,

wij geven Cas nu ongeveer 3 weken ABC Dophilus voor tegen de krampjes. Na ongeveer een week ging het werken.
Misschien een idee om het te overleggen met het ziekenhuis.

Sterkte.

Cas heeft trouwens ook een navelbreukje sinds een week of zo. Hij lijkt er geen last van te hebben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik zal het zeker eens voorleggen aan de arts morgen; mijn 2 oudsten hadden ook een navelbreuk hoor en bij Emeka is het operatief kleiner gemaakt en bij EziNne is het vanzelf weggegaan. Aouatif had echt last van die breuk die al 4 cm was maar nu ze weer last van krampen heeft en oprispingen zit er volgens mij toch wel iets goed fout?.

Af en toe…(grrrrrrr…inderdaad!! )

Laat je ons weten wat ze morgen “geadviseerd” hebben?
En wie weet heb je wat aan de tip van Jolanda?
Je kan het altijd vragen, je weet nooit…

Hoi Ingrid, we schreven bovenstaande berichtjes gelijktijdig

Ik weet niet of er iets goed fout zit als een kind krampjes heeft en oprispingen.
Op zich hoor je dat (helaas) veel vaker bij die kleintjes
Maar er zou natuurlijk zeker iets aan de hand kunnen zijn.
Misschien heeft het te maken met dat klepje? Dat niet goed afsluit waardoor de voeding gauw terugkomt?

Stephan heeft het hele eerste jaar (!) van zijn leven zich wezenloos gespuugd.
We hadden echt een zogenaamde “spuugbaby” die meer dan 25x per dag spuugde.
Hij is ook door een kinderarts onderzocht (pas toen hij 10 maanden oud was) en er is niks gevonden.
Gelukkig was het met 1 jaar over.
Raar maar waar.

Gelukkig had hij alleen helemaal geen last van krampjes.
Lijkt mij verschrikkelijk!
Wel heeft hij 3 weken na zijn geboorte opeens héél erg veel gehuild. De hele dag door.
Daar voel je je echt machteloos door.

Ik hoop maar dat er gauw een oplossing wordt gevonden voor Aouatif (en voor jullie zelf natuurlijk! Leuk is anders…)

Whaw Stephan spuugde inderdaad erg veel, dat is bij Aouatif gelukkig niet het geval maar laat ik zeggen als ik haar 120 geef dan komt er 30 weer uit…
Toen kreeg ik het advies gaviscon te gebruiken zodat de melk wat dikker wordt maar ook daar trekt onze dame zich niets van aan en het komt er nu gewoon klonterig uit…
Ik heb vandaag al 5x!!! haar kleren gewisseld en soms tot een uurtje na de voeding komt er melk terug.

Ja, heel herkenbaar.
Wij hebben Stephan destijds trouwens allerlei soorten voeding gegeven (voor spugende babý’s etc.) maar het hielp niks hoor.
Toen hij met 6 maanden echt veel vastere voeding ging eten zou het wel over gaan.
Ook niet dus.
Soms spuugde hij na 4 uur alsnog zijn banaan uit. Heel maf.
Ik vind het nog steeds heel apart en raar als ik eraan terug denk.
Heb nooit goed begrepen waardoor het nou gekomen is.
Maar goed, het is gebeurd en over gegaan.

Nu Aouatif.
Ik hoop echt dat ze een oorzaak vinden.
Of een goede voeding ofzo, waar ze beter tegen kan.
Soms moeten ze trouwens wel even een weekje wennen voordat je verbetering merkt.

Ik hoop dat de arts morgen een GOED advies voor je heeft!

o wat verschriklijk ,voor je meisje .en wat een …die dokter zeg .nou ik zou ze van katoen geven ,zijn ze nou helemaal gek geworden .arme kind wens je heel veel sterkte

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 28 Jan 2005 09:17:01