Het is toch niet waar!

Dit las ik net op het internet, waar gaan we heen in deze wereld!!!

http://www.telegraaf.nl/buitenland/6199260/Kindercondoom_op_de_markt.html?p=38,2

Wat een onzin!

Ja, wat zullen we nog allemaal meemaken?

Lilypie Second Birthday tickers

generaties beginnen steeds jonger aan seks…en hoewel ik het zelf van mijn kind niet zo jong zou willen hebben…vind ik het toch belangrijk dat als het gebeurt(als ze echt willen gebeurt het toch wel stiekem) het dan in ieder geval veilig gebeurd en een gewoon condoom blijkt vaak te groot te zijn dus vind het eigenlijk wel goed dat er in elk geval een veilig voorbehoedsmiddel op de markt is gekomen…
Houd niet weg dat ik het een normale leeftijd vind om seks te hebben!! absoluut niet.

Groetjes!

hhhmmm…tja hier heb ik zo mijn bedenkingen bij, aan de ene kant denk ik ja als ze het toch stiekum doen, doe het dan in iedergeval veilig!
aan de andere kant (vooral de kant als ouderzijnde), waar zijn ze in vredesnaam mee bezig!! tussen de 12 en 14 jaar je hebt het over kinderen, jong volwassen wil ik ze pas vanaf een jaar of 16 noemen.
dan al helemaal die naam ‘hotshot’

Groetjes Marianne mama van Ruben

Tja…ik denk dat de jeugd zo ook gaat denken van: ik zal het eens gaan proberen!
Ik weet ook niet of ze hier goed aan doen!

Gr, Danielle

quote:
generaties beginnen steeds jonger aan seks..en hoewel ik het zelf van mijn kind niet zo jong zou willen hebben..vind ik het toch belangrijk dat als het gebeurt(als ze echt willen gebeurt het toch wel stiekem) het dan in ieder geval veilig gebeurd en een gewoon condoom blijkt vaak te groot te zijn dus vind het eigenlijk wel goed dat er in elk geval een veilig voorbehoedsmiddel op de markt is gekomen.. Houd niet weg dat ik het een normale leeftijd vind om seks te hebben!! absoluut niet.

Groetjes!

Ik ben het hier wel mee eens.
De jeugd begint steeds vroeger aan sex of sexuele handelingen. Als ze het dan toch al doen, kunnen ze het beter veilig doen dan dat ze een SOA oplopen of dat meisjes zwanger worden,
Normaal vind ik de leeftijd zeker niet, maar je kunt ze toch niet tegenhouden alleen goede voorlichting geven.