Het huilen me nader staat dan .. bloeduitslag

Inge
René had late dienst en mocht thuis komen eten en legde dan gelijk Dylano op bed enzo. Als ik ze;f op bed lag scharrelde hij rond in de slaapkamer, dus het ging wel.
Alleen lag Dylano er ipv 7 uur om half 7 in bed. Goed dat hij nog geen klok kan kijken
Hij is al paar dagen koortsvrij nu gelukkig, Hoest af en toe nog is mmar het ergste gehad denk ik.

Bij duurt het allemaal iets langer maar gaat ook wel beter

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jeetje michelle, denk dat ik je topic op een of andere manier gemist heb of zo.
jullie hebben het ook lekker te pakken zeg, lees dat het nu wat beter gaat.
Gat is zo vervelend als jezelf en de kleine allebei ziek zijn, vreselijk.
Toch wens ik je nu voor de laatste beetjes nog ff beterschap.

Gr Patries

Fijn dat het met Dylano al iets beter gaat. Hopelijk met jou ook heel snel meid!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Fijn dat Dylano weer een beetje opgeknapt is.

Beterschap voor jullie allebei!

Hoe gaat het nu?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

We gaan nu snel vooruit, Dylano is helemaal beter volgens mij Ben zijn medicijnen aan het afbouwen.

En ik heb de dag ook weer zonder paracetamols kunnen doorbrengen en krijg ook weer wat energie

Liefs Michelle

Fijn meid!

Gelukkig knappen jullie allebei weer op.

liefs

Klinkt goed Michelle! Fijn.

Groetjes,
M

Fijn dat jullie weer zo aan het opknappen zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

De bloeduitslag was vandaag al binnen, viel niet tegen Mijn ijzer isgoed maar nu waren de waarden van me lever weer te hoog. Zou morgen door de ha gebeld worden stond al op het telefonisch spreekuur voor morgen.Ik zeg dat is goed maar dacht naderhand ja dag ik me eigen anderhalve dag gek lopen maken van wat is er nu aan de hand. Terug gebeld en had het geluk dat de ha zelf opnam

Het kan niet zoveel kwaad maar ze willen wel kijken of er een andere oorzaak is dan medicijngebruik (heb maagmedicijnen en oxzepam ) Kan ook door paracetamol komen, ben natuurlijk goed ziek geweest, dus paracetamol geslikt alleen nooit meer dan 2 per dag. Kan door alcohol komen, drink ik zelden Vetophoping in de lever. Hahaha moest wel lachen toen ze dat ze dat zei want ze zei dat kan niet want je bent niet te dik. Ik zo nou weeg echt wle te zwaar hoor Mag wel 10 kilo af.

Dus nu volgende week bloedprikken voor uitgebreider leveronderzoek. Naderhand viel me in dat ik toen ze me opgenomen hadden voor me hart dat ze het toen ook al gezegd hadden dat de leverwaarde verhoogd was en het verbaasd me dus wel dat de ha met het het vorige bloedonderzoek er niets mee gedaan heeft. Stond ook wel ff te kijken eigenlijk want ik wist niet beter of er werd alleen op me ijzer geprikt, vondd 2 buisjes wel vreemd maar niet bij nagedacht

Dus we gan de mallemolen maar weer in

Liefs Michelle

He gat dus weer prikken en op de uitslag wachten.
Wel raar inderdaad dat ze die verhoging toen ook gezien hebben en er niks mee
gedaan hebben. Ga je alle sterkte wensen en duimen dat er geen gekkigheid uitkomt. .

Gr Patries

@ Michelle kunnen we elkaar steunen in die molen. Ik hoop alleen dat jij je uitslagen wat eerder krijgt dan ik want ik vind 3 weken wachten eigenlijk niks. Ik ben dan toch zo;n muts die het ergste gaat denken…

Groetjes,

Michèle

Sterkte dan nog maar Michelle, ik hoop voor je dat er niets geks zal blijken te zijn met je lever.

Groetjes,
M

Fijn dat jullie alletwee weer beter zijn.
Wel naar dat het nu weer wachten is.
Maar wie weet is het iets heel kleins, onbenulligs. Idd medicijngebruik.
Succes met alles!!!

Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

He verdorie meid!
maar wat kan het dan betekenen die waardes van je lever dat die te hoog zijn?
heb je daar wel naar gevraagd? pff ik kom ook een dag niet op ikkeben en nu ik lees ben ik gelijk bezorgd over mijn digivriendjes
sterkte meis en ik hoop echt dat het meevalt!

Oh trouwens Heeft Dylano nog last van zijn keel? want jullie hadden toch beide keelontsteking. ofnee het was oorontsteking toch? gaat lekker met mij

Gewijzigd door - MamavanRico op 14 Sep 2010 22:11:47

Balen joh dat je weer de molen in gaat.

Hoop echt dat het allemaal mee valt en er niks met je lever aan de hand is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

hoi meid, balen dat er weer geprikt is, en dat het allemaal nog niet helemaal duidelijk is. Kan je al wel 1 ding vertellen dat door een lever afwijking (wat dan ook) je heel moe gaat voelen. Heb het zelf ook gehad, maar bij mij is het inmiddels hersteld. Dus dat zou die moeheid wel kunnen verklaren!

liefs woezel