Het cb bij mij thuis komt?

Ik heb even gebeld, ik kreeg nog niet eens het CB zelf aan de lijn, maar gewoon GGD twente… en hun zouden mijn vraag voorleggen aan de wijkverpleegkundige, en die zou mij dan terug bellen.

Dus het is nog even afwachten.

@Rainbow: Jaaaa inderdaad eerst 13 geschat worden, daarna denken dat ik lesbies ben hahahahahh!

Liefs, Melanie

hmm raar! ik zou gewoon bellen en daarnaar vragen. wij hebben dit ook nooit meegemaakt dat ze met 18 mnd thuis komen. Ook nog nooit gehoord overigens.
nogmaals gewoon bellen waarom dit is omdat je het eigenlijk niet nodig vind dat die mensen in je huis rondhangen.

@Melancholiek: 7 jaar geleden zeg je. Mijn kind is 3 en bij ons zijn ze ook niet geweest, dus of dat standaard gebeurd vraag ik me dan af.

Ik werd vanmiddag terug gebeld, en de mevrouw vertelde mij, dat ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen zou hebben… (denk ik zelf overgens niet).
maar ze vertelde me dat ik een brief thuis gestuurt krijg, met daarin de afspraak voor de 18maanden controle OP HET CB!

Ik vertelde haar, dat de assistente toch echt zei dat ze een thuisbezoek zouden doen, maar daar geloofde deze mevrouw niet in.
MITS ik het van de verpleegkundige zelf had gehoort.

dus we wachten de brief rond de 17/18maanden maar even af.

Liefs, Melanie

okee haha ja ik dacht al; waarom is dat dan hier niet in mijn omgeving.

@Melanie: ben benieuwd dan, maar ik zou dan idd gewoon zeggen hoe je hier tegenover staat

@Melancholiek, ohh vandaar? Dan is het dus blijkbaar alleen Zeeland? Ik wist niet beter of dat dat overal zo was!
Nu ben ik trouwens wel nieuwschierig hoor waar woon jij dan?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

@suzsje: bij jullie ook dan? vind echt vreemd ik heb er nog nooit over gehoord maar dat was al duidelijk

Ja bij de oudste zijn ze toen wel geweest.
Bij de jongste heb ik het afgewimpeld. Vond t beetje onzin, ze waren tenslotte al eens thuis geweest (ok… dat was dan wel weer een ander CB ), wat haar betreft liep alles gewoon lekker, en voor de oudste liepen ze op dat moment ook van jeugdzorg thuis. Dus om nou ook nog zo’n mens van het CB over de vloer te hebben? Had ik weinig zin in.

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)