Helemaal droog vanaf gisterenmiddag dokter gebeld

hoi Mama van Rico,

ms dat het idd met een verkoudheid te maken heeft.
Wel typisch, als hij altijd veel gedronken heeft, en nu dus
zo weinig drinkt, wil je wel een reden hebben. Logisch.
Bij ons de oudste heeft altijd weinig gedronken is nu ruim 5 jaar
en drinkt nog steeds vrij weinig. Wel moet hij altijd vaak plassen, vooral nadat hij net wat gedronken heeft.
Maar hij haalt een liter lang zal ze leven niet hoor. Meestal alles bij elkaar 700 cc ofzo, echt niet meer.
Vaak geef ik 's middags extra een kopje bouillon of soep. Ze vinden dit bij ons lekker (van mij want ik ben ook een soepkindje) en zo krijgt de oudste toch
wat extra vocht.
Hij gaat nu al naar school en daar moeten ze iedere dag ook een beker drinken meenemen. Vaak kwam ie thuis en had ie ms een paar slokjes gedronken.
HEb dit aangekaart op school en nu moet ie meer drinken van de juf, en is zijn
beker vaak leeg.
De jongste is bij ons het tegengesteld, ook echt een zuiperdje.
Daar hoef ik me vaak niet zulke zorgen qua drinken om te maken, gelukkig…

En idd met spelletjes proberen, er zo wat in te krijgen.
Wedstrijdje doen van kijk eens wie het eerst zijn beker leeg heeft, mama of
Rico??
Wie er gewonnen heeft mag…
Dit werkt bij ons wel. We hebben ook als eens van die gekleurde rietjes (met een lampje erin) gekocht bij de Action ofzo, als het in aanraking met vocht komt, gaat het lampje branden. Nou verzekerd dat ze dan gaan drinken. dit vinden ze natuurlijk machtig mooi@!! Ms. een optie??
Heel veel succes met Rico, hopelijk wordt ie snel de oude.

Gr. Mama van 2 kids

dankjewel voor de tips
vandaag dronk hij iets meer dan gisteren
en vanochtend had hij dan ook geplast ofja vanacht ik zag het in zijn pamper vanochtend zeg maar.
maar toch… hij zit echt vol slijm hoor hij hoest en snottert steeds erger.
ik denk toch dat daar de oplossing zit; terug naar KNO

Ja gewoon doen! Door de KNO laten kijken kan geen kwaad, mocht het wel iets zijn weet je het ook meteen en zo niet, dan is dat een opluchting, maar dan de vraag waarom hij weer zo verkouden is …
Succes… Hier ook het probleem van een snotverkouden jongentje die allang aan de neusamandelen is geholpen… Erg vermoeiend, hoop dat je snel weet hoe en wat!

Nathanael is van 10-06-09

tja ik vermoed… dat als het wel wat is dat het zijn oren zijn en misschien zijn neusamandelen toch… dat ze weer zijn aangegroeid ook al dachten wij dat ze niet terug kwamen omdat ze tegen ons zeiden bij de intake dat ze in het geheel verwijderd zouden worden. maar een andere KNO arts heeft de operatie uitgevoerd dus daarom dacht ik: misschien is het niet goed doorgecommuniceerd ofzo weet ik veel… kan zomaar zijn.
en anders zal het wel komen door de psz…weerstand opbouwen.
maar dan NOG die neusamandelen reageren daar direct op als je ze hebt, maar toch niet als je ze niet hebt?

Kan ook hooikoorts zijn he Inge,

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers