Heee Kim, ik heb een vraag


#21

grrrrrrr doe ik ook een keertje m’n best

Liefs Kristel


#22

Ach…kan nooit kwaad toch???

Groetjes, mamma van Stephan


#23

Ik hoop dat ik nu niet vervelend doe als ik vraag of je je logo’s al hebt kunnen vinden (banner).Ik wet dta je het druk hebt, maar ik dacht, misschien is ze het vergeten dus…

Liefs Kristel


#24

vergeten ja, maar mijn mannetje is thuis dus ik kan het hem zo vragen en dan geef ik je de link

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!


#25

en vergeet hem dan niet zelf te linken
hij ziet er dus zo uit

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!


#26

Dank je wel Kim, mooie banner hoor.
Ik ga hem plaatsen op mijn dagboek en als je het goed vind ook op een andere groep die nog in de maak is (geboorte van een gezin)

Liefs Kristel


#27

Ja mooie Banner hoor!
Trouwens,toen ik hier voor het eerst kwam dacht ik dat dit iets Belgisch was.Vond Ikkeben dus nogal belgisch klinken namelijk.
En hoelang staat die spongebob daar al rechtsboven.Hij valt me sinds een week of 3 op en vroeg me af of ie daar al die tijd al gezeten heeft.
Groetjes Eljada


#28

spongebob ziet er anders uit hoor, zo dus!!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!


#29

Ja nou???
Ik vind de gelijkenis toch opvallend hoor!Hahaha.Of is het soms een zelfportretje van je man,Kim?
Ja behalve die haartjes die heeft "de echte"dan weer niet,maar verder…precies toch?
Groetjes Eljada


#30

nou hij staat er al 2 jaar en ik ken spongebob een week of 8 of zo, misschien dat degene die de header heeft gemaakt en die woont in italie spongebob al kende…

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!


#31

Ik dacht ook steeds dat het die maffe spongebob voorstelde hoor haha!
Ach, wat maakt het uit!

Groetjes, mamma van Stephan