Hebben jullie die clip gezien voor guusje?

Iedereen vertelde me over de clip en hoe indrukwekkend hij was. Ikke gistermiddag dus tmf opgezet. Wetende wat er te zien was, was ik dus helemaal voorbereid.
M’n nekharen stonden dus recht overeind en bij het ja-woord was het bijna huilen.
Hoe erg ook, ik heb haar niet gekend en daardoor had ik een beetje last van plaatsvervangende schaamte. De Hype erom heen, terwijl ze het zelf zo graag stil had willen houden. De bekenden die alsnog haar verhaal op het net zetten terwijl de pers zich tot nu toe zich echt heeft gedragen. Zeer dubbel gevoel heb ik erbij.
De clip was wel erg mooi, maar als Guusje nog geleefd had, had die clip en dat nr. nog zo’n indruk gemaakt. Ik denk het niet.

Liefs Kristel

Ik heb die clip helaas nog steeds niet gezien.
Zal TMF of MTV eens wat vaker aanzetten.

En Kristel: ik denk niet dat de clip zo’n grote hit zou zijn geweest als Guusje niet overleden was.
Het lied heeft nu gewoon iets “extra’s” omdat het geschreven is door een man voor zijn overleden vrouw.

Maar ik vind het echt een super mooi nummer!
Jammer dat het zo’n trieste reden heeft.

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

Ik heb al eerder gezegd dat ik het een prachtig nummer vind. Ligt helemaal in mijn smaak muziek. Maar ik merk dat mensen om mij heen, die normaal niet van deze muziek houden, het alleen een mooi nr. vinden om de achtergrond.

Liefs Kristel

Hoi Kristel,

Ja, dat is vaak zo.
Maf eigenlijk hè?
Toevallig was dit liedje ook al mijn smaak wat muziek betreft. Oftewel: ook zonder dat Guusje overleden was zou ik dit een mooi nummer gevonden hebben.
Verder maakt het mij niet zo heel veel uit dat een heleboel mensen dit nummer mooi vinden (ook al is het niet hun smaak).
Zolang ze de single maar kopen!
Dan levert het lekker veel geld op voor de kankerbestrijding!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

daar heb je dubbel en dwars gelijk in Bianca. Ik hoop voor de kankerbestrijding dat er veel mensen zijn die de singel kopen.

Liefs Kristel