AAAAhhhh jeetje wat lieffff!!!
Dat verwacht ik hier dus echt niet he!!!
Wees er maar zuinig op!!!
Super.
Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)
AAAAhhhh jeetje wat lieffff!!!
Dat verwacht ik hier dus echt niet he!!!
Wees er maar zuinig op!!!
Super.
Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)
Poe hé, wat goed zeg Marianne.
Geniet ervan!
Zoiets is mij al beloofd toen we gingen samenwonen…8 jaar geleden…
Tessie
quote:
ik was helemaal verrast toen ik thuiskwam.
haha, dat wil ik wel geloven ja !
Maar wel een zeer aangename verrassing toch Marianne
Gelukkig was Nick het een keertje niet vergeten!!! …
Kreeg een boeket rode rozen en de meiden allemaal 1tje…
Ook hebben we afgesproken dat we binnenkort een keertje naar madurodam gaan!!!
En MJ… Wat heb jj een romantische man zeg!! Ontzettend lief…
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
Marianne wat LIEF zeg!! orgineel!!!
wat doen wij voor de mannen???
zijn vuile sokken en onderbroeken wassen, het huishouden de strijk!! administratie van de zaak!! ( we hebben een garage) en als ik nog wat pufffff over heeft ja dan krijgt hij ook nog een kus!!!
maar ik doe het alleemaal uit liefde!! ole hoeft niks in het huishouden te doen…maar hij werkt ook 100 uur per week!!
maar hij zei dat zaterdag voor mij valentijns dag is nou ik ben benieuwd???
lieve groet van Janneke en hannah
janneke.
Ik moet hier echt effe om lachen hoor wat je schrijft zie het al helemaal voor me hoe hat daar gaat
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Heeft Ole dan nog welleens tijd voor jou en Hannah ?
Lijkt mij best moeilijk hoor Janneke als je man zoveel van huis is !
quote:
WAT !!! honderd uur in de week werken ???
Daar had ik dus even overheen gelezen, en ik loop al te zeuren omdat die van mij 38 uur in de week weg is.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
ja hij is heel veel weg!! 100 uur is wel wat overdreven maar hij begint om 6 uur en komt om 7 uur thuis en vaak gaat hij na het eten weer terug!!
op zaterdag werkt hij ook!!
gelukkig is hij dichtbij en komt hij vaak even spieken bij hannah!!de zondag is voor hem!! en straks als ze groter is dan ook de zaterdagmiddag!!
soms is het wel moeilijk ja…vooral nu we hannah hebben!! zit je veel meer thuis en dat is dan wel eens heel saai!! gelukkig ben ik er wel aan gewend dat hij vaak weg is!! straks krijgen we een nieuw pand…daar zie ik wel een beetje tegen op!! maar we zien wel…geen zorgen voor de dag van morgen!! wij zijn zo makkelijk hij en ik ook!! dat scheelt een hele hoop!!
maar ben best wel eens jaloers op vrouwen die hun man de hele zaterdag thuis heeft zitten en die gewoon om half 6 thuis zijn met eten!! gelukkig eten we wel met zijn 3 en daar heb ik haar schema op aan gepast!! Ik wil wel een gezin idee!!
lieve groet janneke en hannah