Hallo dan!

Hallo allemaal,

Ik ben Jolanda, trotse mama van Danique. Ze is geboren op 7 november 2008 en ze is echt het mooiste meisje van de hele wereld Ik heb nogal wat vraagjes over voeding en dergelijke, dus vond het wel een goed idee om me aan te melden zodat ik die vraagjes kon stellen! Verder werk ik nog gewoon een aantal dagen in de week, gelukkig heb ik een hele lieve pake en beppe en een nog lievere opa en oma die een aantal dagen willen oppassen.

Groetjes!

Hallo Welkom op ikkeben!
Natuurlijk ben ik ook gezegend met het allerliefste meisje en manneke van de hele wereld
Wat is een pake en beppe ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi hoi, Ik ben michelle en heb een dochter van 18 en een zoontje van 6 maanden en volgens mij heb ik toch echt de mooiste en liefste kindjes van de wereld

Pake en beppe is ook opa en oma als ik het goed heb asje

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Mooie naam!
Mijn dochtertje heet ook Danique!

Inderdaad jah, wij wonen in Friesland, en pake en beppe is fries voor opa en oma En natuurlijk zegt iedereen dat ze de mooiste hebben… Maar toch

(Hoe zet ik hier in hemelsnaam een plaatje bij het bericht in… )

quote:
Inderdaad jah, wij wonen in Friesland, en pake en beppe is fries voor opa en oma En natuurlijk zegt iedereen dat ze de mooiste hebben... Maar toch

(Hoe zet ik hier in hemelsnaam een plaatje bij het bericht in… )

Deze code moet je hebben
en dan zet je de link van je plaatje op de plek van de smily

[IMG]http://mutziemutz.hyves.nl/album/33886323/Danique/eEVcb_7m/fotos/509330479/0/Acv7/[IMG]

En dit is ze dan!

Doe vast iets niet goed…

Wat een sjatje zeg!
Echt een heel mooi meisje!

In het achterste stukje code ben je de / vergeten. Dit wordt dus
[ /img] (zonder spatie ertussen in)

Daarbij is de code niet juist. Wil je een foto van je hyves nemen, klik je met rechter muisknop erop en kopieer je de link die je daar vind bij eigenschappen/properties.
Eigenlijk is die foto ook 100 pixels te breed ( mag 400 zijn en deze is 500 ) daardoor past hij niet goed op de ikkeben pagina waardoor de zinnen niet meer helemaal te lezen zijn zonder scrollen.

Gewijzigd door - Asje op 16 Apr 2009 14:00:32

Ben bang dat dat iets te ingewikkeld voor me wordt… Zou niet weten hoe ik kan zien hoe groot een foto is, en hoe ik dat kleiner kan maken. Dan zal het dus wel bij deze ene foto blijven, of ik moet ineens een computerknobbel ontdekken die ik eerder niet had gezien… Maar in ieder geval bedankt voor alle hulp tot nu toe!

Gewijzigd door - MamaDanique op 17 Apr 2009 10:37:05

Hi Welkom op ikke ben… Ik ben Michèle enne ook ik vind natuurlijk dat mijn dochter de mooiste is. Alleen luisterd zijn naar de naam Morgan.

Enne je kan ook een foto in je profiel zetten

Groetjes,

Michèle

De mooiste meisjes zijn nog altijd de mijne hoor

Maar inderdaad Jolanda, je dochter is een plaatje.

Groetjes van Miranda

Even checken of ik dan nu eindelijk een plaatje in mijn profiel heb…

Grmbl… Niet dus.

Gewijzigd door - MamaDanique op 06 May 2009 15:02:37