Grote lamp aan...heeft concequenties

Ik vind een nachrlampje totaal geen lich geven dat zijn die dingen voor in het stopcontact en een schemerlampje kun je zelf zo fel maken als je wilt.

Liefs Michelle

Even voor de duidelijkheid, ik zei niet negeren in de in dat je er niets over moet zeggen enzo he, op deze manier lijkt het heel erg negatief , en dat is niet wat ik bedoelde.
Wat ik al zei, als je alles hebt gedaan, door een nachtlampje / schemerlampje, uitleggen dat er niets is om bang voor te zijn, kortom wat hierboven al beschreven staat, dan niet meer naar zijn kamer toe gaan, omdat je de angst blijft voeden. als alternatief kun je om de 5 a 10 minuten even naar hem toe gaan zodat hij weet dat mama er is. Dus ik bedoelde niet negeren in de zin van compleet negeren en er niets over zeggen etc etc.

Ik denk, leg het even uit, want zoals het werd overgenomen kwam wel heel erg negatief over!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

@Miremady: ohja die dingen met zo’n knopje, maar dan zit dus wel aan een stekker, is dat niet een beetje gevaarlijk?

@Woezel: Ik doelde op deze tekst: "maar doorbijten en negeren die hap nadat je goed hebt uitgelegd dat er niets is om bang voor te zijn. Houdt dus in dat je na je uitleg, die je 2 of 3 keer herhaald nadat je het bed ritueel hebt gehad, van zijn kamer af gaat en ook niet meer terug komt, gewoon laten gaan."
Als je het anders bedoelde kan dat natuurlijk maar ik las deze tekst en daar reageerde ik op, kan niet weten wat je eigenlijk bedoelde natuurlijk
Ik snapte natuurlijk ook dat je het goed bedoelde en niet negatief.
Ik kan namelijk wel zeggen dat er niets is om bang voor te zijn, maar neem jezelf even, als mensen zeggen: je moet niet bang zijn voor spinnen, wordt het er dan minder op? (ik noem maar even wat) sterker nog heb zelfs een vogelspin in mn hand gehad en nog wordt ik panisch als ik een grote spin zie lopen Denk sowieso dat het een lastig iets is hoor angst, dat gaat niet 123 weg kan jaren duren zelfs. maar hoop dat het in zijn geval nu eventjes een fase is

Gewijzigd door - MamavanRico op 16 May 2012 11:25:43

Je hebt ook led schermerlampen die kun je overdag opladen.

Liefs Michelle

weet je ook waar? ik had wel zo’n led lamp (op batterijen) op zn kast staan, maar moet zeggen dat dat ook niet superlang mee gaat ofzo. binnen een week is het licht al een stuk minder en einde week al helemaal op (even een schatting maar binnen die periode iig) maar jij heb het dus over een lamp die je kan opladen. ik meende dat er wel zo’n aansluiting op gezeten had (heb m inmiddels weggegooit omdat rico erop was gaan staan grmpff) maar wist eigenlijk niet waar dat dan voor diende.

hihihi muts. Gewoon ff op google intypen.

Liefs Michelle

dat had ik gedaan muts kon niet echt wat vinden, heet het nou gewoon een oplaadbare schemerlamp of schemerlamp zonder snoer. dan krijg ik een hoop te zien wat op batterij moet namelijk

http://www.lampenlicht.nl/nl/bol-25cm-rgb-led-oplaadbaar/g29/p6092/?utm_campaign=Beslist&utm_medium=affiliate&utm_source=beslist&s2m_indirect=1

Liefs Michelle

En ze hebben meer soorten als ik het snel zag

Liefs Michelle

jeetje wat een prijs vergeleken bij een nachtlampje waar je met een paar euro klaar bent… thnx voor de site iig ik zal m effe verder nakijken of er wat goedkopers tussen zit.