super bedankt voor de tip.
ik heb inderdaad een tijd terug een dagboel gemaakt maar ben er na een artsenbezoek mee gestopt ze wilde gewoon het nog niet eens in zien.
had zelf een brief van haar fysio en dat namen ze ook helaas niet mee in de onderzoeken en ik heb het gevoel dat ze me een lastige mama vinden.
nu waren er al verplegsters van pffff daar is ze weer (zoe voelde dat)
en voel me er heel ongemakkelijk er bij, zeker omdat ik me wel druk maak.
helaas heb ik ook voor heen vaker op googel gekeken en ben op de reflux uit gekomen maar dan de niet zure en inderdaad op aan dringen van mij en 2 ph-metingen hebben ze toch maar een slikfoto en filmpje gemaakt en zoen zagen ze inderdaad dat ze wel reflux had had ik niet aangedrongen liep ze nu nog met pijn.
maar ik ga toch weer eens een dagboek bij houden en alles opschrijven.
krijg 28 jan een andere kinderarts die is nog nieuw voor ons en wie weet denkt zij er anders over en gaat ons wel verder helpen.
zei heeft trouwens een waarde in haar ontlasting dat onder de 100 moet zijn en zei had 700 veel te hoog 2 maanden later weer laten testen en was het 450 maar ook te hoog maar toen ging het op eens zo goed met haar ja gelukkig heeft ze ook beter momenten in haar leventje gehad dat we zo iets haden oke we wachten hier ff mee maar ja dat speelt nu weer in mijn koppie rond van o jee wat zou dat zijn de arts gaan dit ook 28 jan weer testen nu kon dat niet omdat ze een virus had en het zeker weten nu te hoog zou zijn. vraag me aub niet waar die waarde voor zal staan ze praten er helaas allemaal met z’n moeilijk worden pfffff
maar bedankt voor de tip ik ga meteen beginnen.