Genante vraag

@MamavanRico: die eerste foto, was die niet uitgeroepen tot de lelijkste hond?
Kan het me ergens herrinneren, bij SBS kwam hij voorbij of zo…

@Michele: nee dan kan ik me voorstellen dat je er ff niet opzit te wachten als je leegloopt nee… Maar heb je wel elkker de tijd om wat uit te zoeken!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

ja klopt marmama! die is ook in 2010 overleden

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha wat een lelijke beesten zeg!
Maar een poes met een kuifje zou wel grappig zijn!

nee voor ons kaal

Liefs, Melanie

hahaha geweldig toch enne michele hoe vond je de eigenaar van de chinese naakthond?

Ik was er nog van aan het bijkome en ik ben blij dat morgan pas over twee weken gaat logeren want dit is echt een moodkiller zeg

Groetjes,

Michèle

Tijdens het klussen wil je idd die 2 honden en dat rare mannetje/ monster niet voor je zien nee!
Anderszijds, humor tijdens de sex kan ook goed werken… Daar kan je dan die hond wel weer voor gebruiken!
Maar wat een lelijke beesten zeg, tjonge!

hahahha en nu gaat IEDEREEN toch aan die hond en baas denken tijdens de sex. ook al wil je het niet
mag je niet aan een roze olifant denken, doe je het toch hihi!

Van sex, naar harige en kale poezen/ katten, naar kale honden…
Zou iemand dit nog volgen?
Kijk, die kale poes snap ik nog, maar die honden en dat enge mannetje…
Gelukkig hebben ze pas over 2 weken het weekend ‘vrij’…

Nou ja denk dt je het topic echt moet gevolgd hebben of het nu helemaal moet lezen Marmamma wil je dit nog snappen, maar ik heb inderdaad nog twee weken om wat te bedenken en om bepaalde beelden uit mijn hoofd te krijgen

Groetjes,

Michèle

hahaha gaat je nooit lukken
grapje!
maar ik had even niet meer gevolgd of jij nou dat spel kende wat ik noemde?
(even ontopic)

Ultiem verlangen?? Nee ken het niet, heb het we gegoogled maar ik twijfel of MErvin het wat vind. Die eh is eh een beetje ouderwets zeg maar daarin. Lingerie en zo prima maar dat en andere hulpmiddelen is ie wat minder of niet van zeg maar. Hij heeft zoiets je moet genoeg hebben aan elkaar. Dus ik zie het wel zitten, maar ja of hij dat ook doet enne ik vind 30 euro best veel om het in de kast te laten staan.

Groetjes,

Michèle

dat is waar michele, maar je kunt ook tegen m zeggen; niet zeuren en eerst proberen. je leert elkaar op sexueel gebied beter kennen, dingen weten van elkaar die je eigenlijk nog niet verteld hebt omdat het "genant’ lijkt om dat zo kei hard te zeggen van: nou schatje ik wil OP de droger ennuh…nouja haha

Kun je beter een cetrifugerende wasmachine nemen inge Maar ja kan, ik denk er nog wel even over na. Grote kans dat mijn lieftallige vriendinnen ook met zoiets komen voor de bruiloft trouwens.

Groetjes,

Michèle

hahaha nou ik ben benieuwd,
overigens noem ik de droger omdat die een stuk warmer is dan een wasmachine
jammer want de droger is nu stuk
hahahha. zou ik hoog moeten zitten want dat ding staat OP het wasmachine dus die lol gaat niet voor ons op, misschien wel voor jullie?

Ja maar de wasmachine wiebelt mee als hij centrifugeerd enne bij ons kan beide

Groetjes,

Michèle

haha onze droger wiebelt toch ook mee haha waarom denk je dat hij stuk is (grapje)

Ik zit hier echt te griezelen bij die hond! AAAAAAAAAAAAAA! Wat een misbaksel. Doodeng! Die zal 's nachts maar ineens voor je deur staan te blaffen. CREEPY!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@rainbow: nee die zou je dan niet onder de lakens moeten hebben daar ging het over dan heb ik hem nog l.iever bij de deur staan hahahha

Ha ha ha jij was toch niet zo zwaar inge??

@ Rainbow lekker aan de deur laten staan, als ik hem inderdaad naar niet tussen me lakens tref

Groetjes,

Michèle

hahahaha, nou na de bevalling wel hoor
toen kon ik wel extra stimulans gebruiken haha!

hmm nou klopt mijn verhaal niet, die droger had ik toen nog helemaal niet.
sh*t!

Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Feb 2011 18:18:50